Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vervanger voor Playstation (4), laptop en huidige desktop. Ik ga hier dus alles mee doen: gamen (af en toe), office, administratie, filmpje, stream. Systeem komt aan TV te hangen - monitor nu in gebruik op het werk (Dell P2414H.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals geldt voor iedereen: het allermooiste en allersnelste mogelijk voor zo min mogelijk geld. Budget max. 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee – het enige wat ik al in the pocket heb is een win licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mooi stijlvolle kleine kast (ITX mag ook) en degelijke apparatuur. Ik ga niet op 4K game – maar koop zo nu en dan wel een nieuw spel wat ik gewoon fatsoenlijk op 1080p wil spelen. Pc moet gewoon lekker snel aanvoelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven – stijlvolle, mooie, degelijke kast. Daar mag wel wat budget in. PC mag redelijk futureproof zijn – deze mag wel een aantal jaartjes mee (echter, you never know!)
Ga je overklokken?
Dat is niet het uitgangspunt, maar die kans is zeer zeker aanwezig!
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er al een tijdje uit en ben niet meer op de hoogte van alle laatste details. Laatste build is met een Athlon Opteron dus reken maar uit. Met reviews kom ik redelijk snel, maar qua samenhang tussen verschillende componenten – juist daar kan ik wel wat hulp gebruiken.
Mijn eerste opzet:
Jullie hulp en iinput wordt gewaardeerd! Alles is al uit huis (desktop, laptop en PS4 (morgen!) - dus ik heb enige spoed
Vervanger voor Playstation (4), laptop en huidige desktop. Ik ga hier dus alles mee doen: gamen (af en toe), office, administratie, filmpje, stream. Systeem komt aan TV te hangen - monitor nu in gebruik op het werk (Dell P2414H.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals geldt voor iedereen: het allermooiste en allersnelste mogelijk voor zo min mogelijk geld. Budget max. 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee – het enige wat ik al in the pocket heb is een win licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mooi stijlvolle kleine kast (ITX mag ook) en degelijke apparatuur. Ik ga niet op 4K game – maar koop zo nu en dan wel een nieuw spel wat ik gewoon fatsoenlijk op 1080p wil spelen. Pc moet gewoon lekker snel aanvoelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven – stijlvolle, mooie, degelijke kast. Daar mag wel wat budget in. PC mag redelijk futureproof zijn – deze mag wel een aantal jaartjes mee (echter, you never know!)
Ga je overklokken?
Dat is niet het uitgangspunt, maar die kans is zeer zeker aanwezig!
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er al een tijdje uit en ben niet meer op de hoogte van alle laatste details. Laatste build is met een Athlon Opteron dus reken maar uit. Met reviews kom ik redelijk snel, maar qua samenhang tussen verschillende componenten – juist daar kan ik wel wat hulp gebruiken.
Mijn eerste opzet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 264,51 | € 264,51 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII GENE | € 204,95 | € 204,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 4GB SuperSC ACX 2.0+ | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv Zwart | € 104,50 | € 104,50 |
| 1 | Corsair Hydro H110i GTX | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Corsair Dominator Platinum CMD16GX4M2B3000C15 | € 165,25 | € 165,25 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 650 G2 | € 118,- | € 118,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 162,50 | € 162,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.411,66 | |
Jullie hulp en iinput wordt gewaardeerd! Alles is al uit huis (desktop, laptop en PS4 (morgen!) - dus ik heb enige spoed