Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games kunnen spelen. Denk hier aan GTA5, Fall Out 4, de nieuwe DOOM die ooit eens uit komt. Maar ook star craft 2, world of tanks, world of warships
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag tussen de 500 en 600 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende onderdelen komen mee uit het oude systeem:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD systemen met daarbij een AMD videokaart gehad. Ik wil nu eens een Intel systeem met een Nvidia kaart proberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles moet natuurlijk passen in mijn kast.
Ik wil graag voor de moederbord het standaard ATX formaat gebruiken.
Het nieuwe systeem moet even stil zijn als het nu is.
Ga je overklokken?
Nee, heb ik met het huidige systeem wel gedaan. Maar het gaat mij ook om de zuinigheid van het nieuwe systeem.
Wat verwacht je van ons?[
Ik wil een systeem dat spellen kan draaien op minimaal "Very High" met een stabiele 60 fps op een monitor die de resolutie heeft van 1900*1200.
Ik wil de meeste bang-for-buck krijgen uit het geld wat ik hiervoor gereserveerd heb. Ik heb zelf al een opzet bepaald aan de hand de best buy guides. Ik vraag nu aan jullie om samen met mij te kijken of er vergeten is en waar eventueel verbetering in zit.
Als het kan blijf ik liever meer richting de 500 euro dan de 600 euro.
Zoals zien zit er in deze lijst geen nieuwe grafische kaart, dit heb ik er bewust uitgelaten omdat dit een upgrade is die ik op een later tijdstip wil gaan doen. De frontpanel die er in zit is een bewuste keuze omdat mijn kast geen usb 3.0 aansluitingen heeft aan de voorkant.
Mijn voorkeur heeft deze kaart:
Nieuwste games kunnen spelen. Denk hier aan GTA5, Fall Out 4, de nieuwe DOOM die ooit eens uit komt. Maar ook star craft 2, world of tanks, world of warships
Wat mag het systeem gaan kosten?
De upgrade mag tussen de 500 en 600 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende onderdelen komen mee uit het oude systeem:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd AMD systemen met daarbij een AMD videokaart gehad. Ik wil nu eens een Intel systeem met een Nvidia kaart proberen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Alles moet natuurlijk passen in mijn kast.
Ik wil graag voor de moederbord het standaard ATX formaat gebruiken.
Het nieuwe systeem moet even stil zijn als het nu is.
Ga je overklokken?
Nee, heb ik met het huidige systeem wel gedaan. Maar het gaat mij ook om de zuinigheid van het nieuwe systeem.
Wat verwacht je van ons?[
Ik wil een systeem dat spellen kan draaien op minimaal "Very High" met een stabiele 60 fps op een monitor die de resolutie heeft van 1900*1200.
Ik wil de meeste bang-for-buck krijgen uit het geld wat ik hiervoor gereserveerd heb. Ik heb zelf al een opzet bepaald aan de hand de best buy guides. Ik vraag nu aan jullie om samen met mij te kijken of er vergeten is en waar eventueel verbetering in zit.
Als het kan blijf ik liever meer richting de 500 euro dan de 600 euro.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,95 | € 212,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | BitFenix USB 3.0 Front Panel 4-Port version | € 21,20 | € 21,20 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 161,67 | € 161,67 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 569,67 | |
Zoals zien zit er in deze lijst geen nieuwe grafische kaart, dit heb ik er bewust uitgelaten omdat dit een upgrade is die ik op een later tijdstip wil gaan doen. De frontpanel die er in zit is een bewuste keuze omdat mijn kast geen usb 3.0 aansluitingen heeft aan de voorkant.
Mijn voorkeur heeft deze kaart:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GV-N970WF3OC-4GD | € 349,99 | € 349,99 |
[ Voor 0% gewijzigd door mhindrik op 21-11-2015 13:40 . Reden: spellen toegevoegd ]
Alle vragen hebben een antwoord