Beste Tweakers.
Voor een maat van mij:
Na een aantal jaar is mijn huidige systeem aan vervanging toe. Mijn huidige systeem loopt vast op het moment van renderen (huidig systeem heeft een mooie leeftijd bereikt van 5 jaar).
Ik heb rond gekeken bij winkels, en twijfel ook nog of ik eventueel een laptop of een vast systeem moet aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik van Blender, 3D animatie.
Bewerken van video's, bijvoorbeeld GoPro filmpjes.
Af en toe een spelletje spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een geschatte prijs van €800,-. Tijdens mijn eigen berekening kwam ik echter al snel uit op €900,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat mee, tevens de dvd speler en een hardeschijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i.p. de gehele kast en inhoud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het systeem stil is, dan is dat mooi meegenomen. (stofzuiger pc is een beetje te).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de huidige systeem samenstelling, is het systeem geschikt voor het doeleinde?
Voor een I7 gekozen i.v.m. het renderen, zou een I5 voldoende zijn of zou ik beter kunnen kijken naar de uitgebreidere processoren en dan iets meer inversteren?
Zijn er punten waarop ik kosten kan besparen?
Voor een maat van mij:
Na een aantal jaar is mijn huidige systeem aan vervanging toe. Mijn huidige systeem loopt vast op het moment van renderen (huidig systeem heeft een mooie leeftijd bereikt van 5 jaar).
Ik heb rond gekeken bij winkels, en twijfel ook nog of ik eventueel een laptop of een vast systeem moet aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gebruik van Blender, 3D animatie.
Bewerken van video's, bijvoorbeeld GoPro filmpjes.
Af en toe een spelletje spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een geschatte prijs van €800,-. Tijdens mijn eigen berekening kwam ik echter al snel uit op €900,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur gaat mee, tevens de dvd speler en een hardeschijf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i.p. de gehele kast en inhoud.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het systeem stil is, dan is dat mooi meegenomen. (stofzuiger pc is een beetje te).
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de huidige systeem samenstelling, is het systeem geschikt voor het doeleinde?
Voor een I7 gekozen i.v.m. het renderen, zou een I5 voldoende zijn of zou ik beter kunnen kijken naar de uitgebreidere processoren en dan iets meer inversteren?
Zijn er punten waarop ik kosten kan besparen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4790 Boxed | € 317,95 | € 317,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G | € 175,51 | € 175,51 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 80,33 | € 80,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 900,64 | |