TomTom Mydrive verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50
Hallo mede-Tweakers,

Onlangs heb ik mijn tomtom navigatie weggedaan en wens ik geen gebruik meer te maken van de TomTom mydrive app op mijn macbook.
Echter lukt me het met geen mogelijkheid om deze app te verwijderen?

Ik heb geprobeerd:
1 Reguliere wijze: De app in de Launchpad lijst slepen naar prullenbak (doet niks)
2 De app opnieuw installeren in de hoop dat er een uninstal optie komt.. echter is de App nu clean en vraagt hij om mijn tomtom aan te sluiten, maar geen uninstal optie gevonden.
3 Bij activity monitor het proces van tomtom beëindigd en wederop optie 1 geprobeerd.. (wederom geen resultaat)

Iemand een idee?

Macbook pro, OS X El Capitan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeShell
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:24
De App 'App delete' downloaden uit de App store.. De Lite versie is gratis. Instructies volgen en weg is de Mydrive app....

www.MEPS-Sim.com - SimRacing immersion made easy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50
Dankje! het is gelukt. Ik ben net nieuw op Mac dus alles is nog nieuw voor mij haha. dus ik dacht dat ik iets over het hoofd zag.
Toch apart dat er (in vergelijking met windows) bepaalde apps zijn die na het installeren niet op de reguliere wijze verwijderd kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• int3nz0r
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-06 21:56
Ik lees vaak dat een app verwijderen op OS X slechts een kwestie van drag en drop in de prullenbak is maar dit klopt naar mijn mening niet. Om allerlei overgebleven crap of te verwijderen gebruik je beter een app als AppZapper, App Cleaner (gratis) of App Delete zoals hierboven al is genoemd.