Hoi,
Ik wil graag een laptop aanschaffen. Zie hieronder de eisen:
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voornamelijk voor werk (AutoCAD, SketchUp. Graag zo soepel mogelijke ervaring), maar ik wil er ook een beetje op kunnen gamen (voornamelijk FIFA. Gamen is bijzaak en gebeurt nu niet dagelijks, dus medium settings met een redelijke fps is genoeg). Ook zal er fanatiek mee gesurfd worden op het internet.
Wat is je budget?
800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Aangezien de laptop voor werk is, zal deze vaak meegenomen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou graag de vijfde generatie i5 erin hebben en een SSD of SSHD van minimaal 250gb.
Ik heb twee laptops op het oog:
- pricewatch: Toshiba Satellite L50-C-20W
- pricewatch: Peaq PNB P1115 - I5NL
De vragen: Is voor deze doeleinden 4gb of 8gb werkgeheugen beter. Daarnaast vroeg ik me af in hoeverre de grafische kaarten in deze laptops games kunnen draaien.
Alvast bedankt!
Ik wil graag een laptop aanschaffen. Zie hieronder de eisen:
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voornamelijk voor werk (AutoCAD, SketchUp. Graag zo soepel mogelijke ervaring), maar ik wil er ook een beetje op kunnen gamen (voornamelijk FIFA. Gamen is bijzaak en gebeurt nu niet dagelijks, dus medium settings met een redelijke fps is genoeg). Ook zal er fanatiek mee gesurfd worden op het internet.
Wat is je budget?
800 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Aangezien de laptop voor werk is, zal deze vaak meegenomen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou graag de vijfde generatie i5 erin hebben en een SSD of SSHD van minimaal 250gb.
Ik heb twee laptops op het oog:
- pricewatch: Toshiba Satellite L50-C-20W
- pricewatch: Peaq PNB P1115 - I5NL
De vragen: Is voor deze doeleinden 4gb of 8gb werkgeheugen beter. Daarnaast vroeg ik me af in hoeverre de grafische kaarten in deze laptops games kunnen draaien.
Alvast bedankt!