Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Yoga 3 14 - Iemand ervaring ermee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste dames en heren,

Ik ben op dit moment bijna klaar met het vinden van een laptop, ik ben uiteindelijk uitgekomen op de Lenovo Yoga 3 14 (http://www.amazon.de/Leno...-1&keywords=lenovo+yoga+3). Mijn vraag aan jullie is, heeft iemand er ervaring mee? En dan doel ik met name op het scherm, dat door sommige reviewers als extreem donker word geacht terwijl anderen het hartstikke vinden meevallen en een topper vinden. Vandaar dat ik enige twijfels heb. :X Zou mooi zijn als een gebruiken er over zou kunnen spreken!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb de Yoga 3 14 inch van de Haswell (i3) serie geprobeerd. Ik moet zeggen dat hij me wel beviel. Hij was wel licht qua gewicht. De display zag er acceptabel uit, Full HD. Kan me niet herinneren of het paneel er wat donkerder uitzag, maar het is zeker geen slechte laptop. Als je in lichte omgeving gaat werken, dan is zo'n laptop, waar de reviews zeggen dat het paneel erg donker is, niet echt de beste keus.

Heb je hem al in de winkel bekeken?

hi!