Ik ben van plan een nieuwe gaming PC aan te schaffen alleen weet niet goed voor welke hardware ik moet kiezen. Ik heb reeds een kast: Thermaltake Armor+ MX midtower (fan ontbreekt helaas) ik weet alleen niet of deze groot genoeg is voor een goed mobo van tegenwoordig. Ook heb ik eventueel een Antec EA-750 voeding & Coolermaster V8 cpu koeler (socket 1150) om te gebruiken.
Het onderstaande lijstje is samengestel door een vriend van mij omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb. De vraag is dus of alles hieronder de juiste keuze is en of het allemaal goed samenwerkt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil het gaan gebruiken om te gamen, bijvoorbeeld Fall-out 4 of The Witcher 3. Dit moet dan in Full HD op minstens high settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
±900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, monitor, CD drive/brander, 1TB HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niks uit, liefst zo min mogelijk geluid maar de kwaliteit moet er niet onder lijden.
Ga je overklokken?
Als het kan, ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet of alle geselecteerde spullen in de kast passen en of de voeding weer gebruikt kan worden. Verder weet ik niet of alle geselecteerde onderdelen goed samenwerken.
Het onderstaande lijstje is samengestel door een vriend van mij omdat ik er zelf niet zoveel verstand van heb. De vraag is dus of alles hieronder de juiste keuze is en of het allemaal goed samenwerkt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil het gaan gebruiken om te gamen, bijvoorbeeld Fall-out 4 of The Witcher 3. Dit moet dan in Full HD op minstens high settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
±900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, monitor, CD drive/brander, 1TB HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niks uit, liefst zo min mogelijk geluid maar de kwaliteit moet er niet onder lijden.
Ga je overklokken?
Als het kan, ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet niet of alle geselecteerde spullen in de kast passen en of de voeding weer gebruikt kan worden. Verder weet ik niet of alle geselecteerde onderdelen goed samenwerken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,90 | € 238,90 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 PC3-12800 | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Adata Premier Pro SP900 M.2 2280 128GB | € 63,- | € 63,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 707,30 | |