GB Advance deel 2

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:35
Vrijdag komtie er !!!, blij blij, heb um al besteld bij Bart Smit :o ...

Wie kooptum nog meer?? of is van plan?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Tarin

Just plain weird.

Ikke.. zo snel de 2 nuwe zelda's voor de ouwe gbc uitkomen.. die werken niet op m'n 10 jaar oude generatie-1 gameboy..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:12
dat word na de zomer als ik $$$
maar m'n gbc kan nog prima die niewe zelda's spelen :)

Verwijderd

heb mijn vakantiegeld weer binnen, dus wie weet...jammer alleen dat het apparaat zoveel snes-kloon-spelletjes krijgt....

Verwijderd

hehe, heb de mijne al langer dan een maand! Vrijdag 9:30 : meteen Castlevania kopen (en een lichtje ;)), In augustus Bomberman en Zelda, September sparen. Oktober Golden Sun en Doom of Ecks vs Sever!

Grr komen veel te veel leuke spellen uit dat je wel een plan van aanpak moet maken *D

En dan heb je nog: Final Fight One, Magical Vacation, Advance Wars, Sonic the Hedgehoc, X-Men, Tony Hawk skater 3 (alleen indien mulitplayer en park editor), Spiderman, Mario Advance.

Maar ja, daarom ga ik ook een baantje zoeken :9

Verwijderd

Waarom een tweede topic :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 12:23

Tcq

Weet iemand trouwens nog wat voor plannen ze bij nintendo hebbe over spellen voor de GBA
Lijkt me wel koel als ze een aantal ouwe Snes
spelle aanpassen voor de GBA
-Zelda 3
-Final Fantasy 3, 4 en 5
-mario kart
-Donkey kong country 1, 2, 3
En dan natuurlijk in 65000 kleuren :9~

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

ik ga hem kopen, de enige echte spelconsoles waren de nes en de snes, wat een wereld spellen en wat een mazzel dat die lijn voortgezet gaat worden op die GBC !! Heerlijk niet al dat gezeik met 3D troep die na een uur al verveelt, zoniet voordat het al draait.

Begrijp me niet verkeerd, met een pc/netwerk kan ik alles, ik werk er al 3 jaar in, maar die heerlijke ouderwetse spelletjes kan ik niet laten liggen. Ik heb gelezen dat er veel ouderwetse rpg's gaan uitkomen en dat er veel mensen een gaan kopen >> Dat komt helemaal goed dus

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 21:04 schreef General_Freakazoid het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat voor plannen ze bij nintendo hebbe over spellen voor de GBA
Lijkt me wel koel als ze een aantal ouwe Snes
spelle aanpassen voor de GBA
-Zelda 3
-Final Fantasy 3, 4 en 5
-mario kart
-Donkey kong country 1, 2, 3
En dan natuurlijk in 65000 kleuren :9~
Mario Kart komt in ieder geval. :)

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Waarom GBA deel 2?? Deel 1 had ook nog maar 8 posts ofzo.
Maareh, de man bij Dixons heeft me verzekerd dat alle Dixons in Nederland hem morgen hebben liggen.
Hij had de lege doosjes al ofzo die hij aan mij liet zien, wel vreemd, volgens mij hattie ze al gewoon liggen.
Maarja in ieder geval dixons heeft ze MORGEN al!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Nog even wat geld bij elkaar schrapen, maar dan koop ik hem zeker. Vooral F-zero Maximum velocity lijkt me vet (ik was ook een grote fan van F-zero x). Mario Advance ziet er ook goed uit (en niet te vergeten Mario Kart).
Komt trouwens dat Yoshi spel nog? Ik heb daar maaaanden geleden al een filmpje van gezien, maar ik hoor er nu niks meer over.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 20 juni 2001 11:06 schreef RiCk het volgende:
Vrijdag komtie er !!!, .....
mensen
als dixons ze binne heeft mogen ze het alverkopen voorraad komt binnen ergens in de middag op donderdag

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op woensdag 20 juni 2001 22:03 schreef Bass64 het volgende:

[..]

mensen
als dixons ze binne heeft mogen ze het alverkopen voorraad komt binnen ergens in de middag op donderdag
Dixons zou ze eigenlijk pas vrijdag gaan verkopen maar door een domme fout zijn commercials een week eerder uitgezonden en komen ze morgen al ofzo.
Tenminste dat zei die man hier bij Dixons in Gouda

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

ik heb em vandaag al kocht :) beterzzzzzz....echt te vet dingetje.. Alleen jammer dat Mario gewoon een remake is van Bros 1 & 2..maar Ready 2 Rumble 2 rulezzz

Verwijderd

Euhm, ene is Super Mario Bros 2 en de ander is Mario Bros...Er is een groot verschil tussen Super Mario Bros en Mario Bros.

En er zitten wel wat extra's in...zo schijnt het dat als je alle Yoshi eieren vind, je met Yoshi kan spelen! En uiteraard is het grafisch ook weer een stuk opgepept.

Castlevania is mijn favo, en ik ga morgen (vroeg :? ) er voor kijken!

PS: GBA en F-Zero (AUSy) heb ik al een maand >:)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wil Mario Kart Advance! Alleen daarvoor zou ik al een GBA kopen (samen met multiplayer-kabel).. de filmpjes daarvan waren echt vet :)

(ik vind Mario Kart dus ook nog steeds het beste N64 spel)

Verwijderd

Geef mij maar Bomberman :)

Tegen de tijd dat Mario Kart uitkomt zijn er alweer zoveel andere spellen die mij meer aantrekken....nou heb ik natuurlijk al een goed racespel, en vind ik Mario Kart een beetje sloom...Ben F-Zero gewend...damn dat gaat snel.

Mischien voor de multiplayer...als ik geld teveel heb.

• Bigs
  • Niet online
Mario Kart Advance filmpje

F-Zero lijkt me idd ook wel vet. Ik vraag me alleen een beetje af of ik niet te oud ben voor een gameboy ;)

• Bigs
  • Niet online
Trouwens ook vet dat je multiplayer kunt spelen met maar 1 cartridge bij sommige spellen (alhoewel het dan vaak wel om een uitgeklede versie gaat.. bij F-Zero kun je bijvoorbeeld maar een paar banen spelen).

Verwijderd

Sterker nog: 1 baan...met apparte wagens (wel een kewle baan overigens). Je moet toch wat doen als je maat alleen een GBA heeft geïmporteert. Te oud voor een GBA (Je bent trouwens pas ongeveer 18....) ? Kwam laatst een buurman naar me toe (40jaar) en die ging er ook maar ff 1 halen! Ben zelf 20 en ik vind semi 2d spelletjes vaak leuker dan dat high-tech gedoe van tegenwoordig. Ook is F-Zero volgens mij een beetje té snel veel kleine kinderen. Ik bedoel Extreme-G op een vette PC komt nog niet in de buurt van dat spel!

Bij veel spellen is het gameplay gehalte gewoon een beetje vaag geworden. Ik speel nog steeds vaak Atomic Bomberman, gewoon omdat het een tof spel is.

PS, vraag niet naar de doos want die is onder het stof hermetisch afgesloten...

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Te oud? Ik ben nu 22.. en ga er dus ook echt wel 1 halen...

GBA spellen kunnen je niet overdonderen met gigantische 3d effecten.. dus moet de gameplay gewoon goed wezen! (wat in de meeste gevallen ook zeker is.. kijk maar naar F-Zero, Castlevania en Mario kart.. oh..en Tony Hawk niet te vergeten )

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:35
ik heb um nu , en i really love-it !
Pagina: 1