Zelf pc bouwen voor ±850 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

• WouterB1
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-02-2023
Hallo,

Ik ben van plan zelf een game pc te gaan bouwen alleen weet ik niet wat precies de beste hardware is om aan te schaffen. Ik heb nog een 750W Antec voeding en een CoolerMaster V8 cpu koeler met socket 1150 dus die hoef ik eventueel niet opnieuw te kopen. Ook heb ik nog een kast maar de vraag is of een nieuw/groter moederboard daar in past.

Antec voeding: pricewatch: Antec Earthwatts EA 750

Ik wil graag Fall-out 4 en The Witcher 3 op goede kwaliteit kunnen spelen zonder haperingen en met genoeg FPS. Wat kan ik hiervoor het beste aanschaffen?

Muis, toetsenbord, monitor en besturingssysteem zijn aanwezig.

[ Voor 16% gewijzigd door WouterB1 op 20-11-2015 18:18 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je zal toch echt wat meer informatie geven.

Welke resolutie?
Waar heb jezelf naar gekeken?
Maak een zelf samengesteld lijstje!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• thijsjek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-02 08:41
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien? full hd, of 1440p of 4k?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Welke 750 watt voeding heb jij? (graag linkje van de voeding)

• WouterB1
Ik zoek een?
Game PC

Wat is je budget?

±850 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te......
Gamen in Full HD (1920x1080 als ik het goed heb)

Heb voorkeur voor een Intel processor, SSD is belangrijk maar hoeft niet volledig SSD te zijn.

• WouterB1

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-10 23:48

Eentje

houd van de vijver

het is handig als je hier je wenslijst met de spullen die je zelf al hebt uitgezocht hier neer zet zodat mensen je makkelijker kunnen helpen. en kunnen kijken of de door jouw gekozen hardware in de door jouw gekozen behuizing past. of je voeding voldoende is enzovoort.

je zou bijvoorbeeld het basis gamesysteem uit de best buy guide van november als uitgangspunt kunnen nemen die is op dit moment 781 euro. je kunt hem hier vinden.
reviews: Desktop Best Buy Guide - november 2015

[ Voor 13% gewijzigd door Eentje op 20-11-2015 19:40 ]

There eent no place like home

• WouterB1
Het is een kast van Thermaltake, het mobo dat er nu in zit is 30x25cm en er is nog zo'n 2cm ruimte over in zowel de lengte als de breedte.

een vriend van me heeft een setup gemaakt van wat ik zou kunnen aanschaffen als ik de voeding, cpu koeler en kast niet mee reken. Ik weet dus niet of het hieronder aangegeven mobo in deze kast past en of het uberhaupt een goede keuze is.

CPU - http://tweakers.net/product/385743/intel-core-i5-4690k/
Mobo - pricewatch: MSI Z97 GAMING 5
GPU - pricewatch: MSI GTX960-4GD5T OC
RAM - Crucial 8GB DDR3-1600 kit
Geheugen - 128GB SSD ADATA SP900 & 1TB HDD

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Als tip kan je ik meegeven dan ook exact uit te zoeken welke onderdelen je nu hebt, want met "de kast is van Thermaltake" kunnen we weinig...

Zet dan ook je build in een goed leesbare lijst met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!
Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.