Tweakers,
Zojuist mijn neef aan de telefoon gehad, omdat zijn pc uitvalt bij het gamen. Dit doet de pc alleen bij de zwaardere spellen en niet bij de simpele spellen / normaal gebruik, vaak al na een paar minuten (5-10). Het eerst waar ik naar heb gevraagd waren de temperaturen, deze waren op het moment van uitvallen (volgens HWmonitor) CPU 55 - 60 graden, GPU 70 graden. Mijn inziens zijn dit nette temperaturen, nietwaar?
Ik verdenk nu de voeding, helemaal omdat 400 watt naar mijn mening niet echt veel is voor een toch wel slurpende CPU en GPU. Iemand die dit kan bevestigen of kan dit naar jullie mening wel? Eerder heeft het altijd wel gewerkt...
De configuratie van de pc:
Vriendelijke groet,
Detmer
Zojuist mijn neef aan de telefoon gehad, omdat zijn pc uitvalt bij het gamen. Dit doet de pc alleen bij de zwaardere spellen en niet bij de simpele spellen / normaal gebruik, vaak al na een paar minuten (5-10). Het eerst waar ik naar heb gevraagd waren de temperaturen, deze waren op het moment van uitvallen (volgens HWmonitor) CPU 55 - 60 graden, GPU 70 graden. Mijn inziens zijn dit nette temperaturen, nietwaar?
Ik verdenk nu de voeding, helemaal omdat 400 watt naar mijn mening niet echt veel is voor een toch wel slurpende CPU en GPU. Iemand die dit kan bevestigen of kan dit naar jullie mening wel? Eerder heeft het altijd wel gewerkt...
De configuratie van de pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6350 | € 132,89 | € 132,89 |
| 1 | ASRock 990FX Extreme3 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | XFX Radeon HD 7870 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000528AS, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Elite 430 Closed (fan met blauwe LED) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | G.Skill F3-1600C11S-8GNT | € 40,60 | € 40,60 |
| 1 | be quiet! Straight Power E9 400W | € 71,- | € 71,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 342,44 | |
Vriendelijke groet,
Detmer
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com