Toon posts:

Ehmz Dubbele beglazing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeggeh... ik wil zo'n leuk raampje in mijn kast sleutelen. Helaas vinnik de inhoud van een kast niet echt iets fantastisch. Nu kan ik er een neon lampje bij hangen enzo, maa rik wilde wat originelers. Ik zou graag dubbele beglazing willen met daartussen Gel ofzow, like dat aquarium effect met water(bij VH gezien geloof ik), maar dan met gel (en dan zonder pompje met belletjes :)

Nou isser 1 vraagje, Rot die gel niet weg daar in mijn kast???

SF.GrTz

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:46

scorpionv

This space for rent

Niet als je het luchtdicht afsluit. Dan rot er helemaal niets.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Zolang je alles GOED afsluit is er niks aan de hand.

Maar als er lucht ok is het maar 1 klein puffie? dan droogt de gel uit.

>:) Beware of the Air >:)

Verwijderd

Topicstarter
mmm the problem with Gel is dat er luchtbelltjes in zitten...

dus de boel rot me daar weg :?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dat hoeft toch niet met gel? Die blauwe sleutelhangers en dingen met eendjes erin enzo...da's ook geen gel (kwam ik laatst bij toeval achter >:) ) maar gewoon blauwe en witte olie bij elkaar...
Dusseh, je koopt gewoon n hele berg van die sleutelhangers, verkoper ook weer blij...heb je met wat geluk er ook nog wat eendjes bij enzo, en dat giet je dan tussen twee van die plaatjes plastic. Makkelijk of nie? En dat rot ook niet weg als er lucht bij komt, t wordt alleen wat glibberig ;)

Groetz, Toeter

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Je kunt lucht ook vervangen door CO2(patroontje v. fietswinkel), en circuleren in gesloten systeem.

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
ik zou we oppassen met lekkage :+

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 20 juni 2001 12:38 schreef Toeter84 het volgende:
Dat hoeft toch niet met gel? Die blauwe sleutelhangers en dingen met eendjes erin enzo...da's ook geen gel (kwam ik laatst bij toeval achter >:) ) maar gewoon blauwe en witte olie bij elkaar...
Dusseh, je koopt gewoon n hele berg van die sleutelhangers, verkoper ook weer blij...heb je met wat geluk er ook nog wat eendjes bij enzo, en dat giet je dan tussen twee van die plaatjes plastic. Makkelijk of nie? En dat rot ook niet weg als er lucht bij komt, t wordt alleen wat glibberig ;)

Groetz, Toeter
Euh, waarom voor 4,95 stuk 50 sleutelhangers kopen? Neem gewoon een fles "witte" olie (bakzooi ofzo, geen olijf iig) en een fles lampenolie in de gewenste kleur...

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

je kunt et ook gewoon laten rotten ?

geeft weer een nieuw niet eerder geevenaard effect ! >:)

alleen weet ik niet hoe het dan met die geur moet ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Pagina: 1