Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag heb ik problemen met mijn CC2. Ik gebruik m al een maand en nooit problemen maar vandaag werd mijn CC niet gezien door mijn laptop, tablet en telefoon. Dus ik heb mijn CC gereset maar tijdens het instellen van de WIFI krijg ik de melding: kan niet communiceren met CC.
Kent iemand dit probleem?

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:18
Hoe idioot het misschien ook mag klinken, maar probeer eens je router / modem voor 2 minuten te ontkoppelen om deze vervolgens weer aan te sluiten. Reset je Chromecast vervolgens nogmaals door het knopje op de Chromecast ingedrukt te houden zodat het LED-lampje oranje begint te knipperen, wanneer de LED wit wordt mag je de knop loslaten.

• rolfkunst
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-10-2025
Aangezien dat er op dit topic al ruim een week geen reactie geweest is, durf ik wel een nieuwe vraag te stellen betreffende de ChromeCast 2.

Als ik een (emby) film start vanaf mijn mobiel, en die stuur naar de Chromecast. Blijft hij dan de verbinding van mijn mobiel gebruiken? Of gaat, nadat je de stream over gezet hebt naar de CCw, ook rechtstreeks van bijvoorbeeld mijn nas naar de CC2?