Kent iemand een moderne beat'em up of close combat game voor de PC? Ik vond de vecht passages in Assassins Creed black flag leuk maar ik zoek iets wat directer reageert. Destijds heb ik veel Streets of Rage gespeeld op een Sega Megadrive waarbij je een apparte actie knop hebt voor springen, slaan en schoppen en daar mooie combo's mee kan maken. Eigenlijk ben ik opzoek naar een moderne opvolger van die game. Heeft iemand een tip?
Street Fighter?
Shanks?
Shanks?
Rebuilding knowledge database
Dank voor de tips. Shank vind ik een interessate toevoeging omdat het sidescrolling is (net als streets of rage).
Zoek je specifiek beat em up, of echt in style van Streets of rage, de scrolling varianten?
Sacred Citadel is dacht een tientje op steam, wel al weer even wat oud en niet super goed ontvangen, maar best leuke rondmeppen.
In MMO variant heb je er stuk meer, Action mmo's zoals Elsword en Dragon Saga heb je leuke combo's.
Trial Wars komt er nog aan, soort van sleeping dogs in online variant.
Sacred Citadel is dacht een tientje op steam, wel al weer even wat oud en niet super goed ontvangen, maar best leuke rondmeppen.
In MMO variant heb je er stuk meer, Action mmo's zoals Elsword en Dragon Saga heb je leuke combo's.
Trial Wars komt er nog aan, soort van sleeping dogs in online variant.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat ik zelf een hele toffe side scroller vond (zo niet DE tofste) was Mark of the Ninja
Rebuilding knowledge database
Pagina: 1