Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Elazz
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-04 16:00
Beste Tweakers,

Al een week zit ik met een probleem waarbij ik maar geen oplossing kan vinden.

Bij het upgraden naar Reader en Acrobat DC maar alsnog een deïnstallatie proces was begonnen om de vorige versie te gebruiken ontstond er een probleem waardoor geen enkele versie van Adobe Reader noch Acrobat geïnstalleerd kan krijgen.

Telkens ontvang ik de melding gedurende de installatie dat het opgegeven pad te lang is: echter bestaat dit pad slechts uit een standaard aantal tekens (wordt direct geïnstalleerd in de program files.

Het volgende heb ik al geprobeerd:

updaten naar nieuwste windows versie
Wijzigen van bestandsnaam en installatiefolder
Volledig verwijderen van Adobe (met de tools)
Registeraanpassingen
Het proberen te installeren van oudere versies

Na elke stap telkens dezelfde fout melding: het opgegeven pad is te lang: "installatiefolder"

Ik heb het dit weekend nodig op mijn surface PRO 3, anders zal ik tijdelijk mijn PC/laptop gebruiken.

Mvg,

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True