Beste Tweakers,
Na veel gevolgd te hebben op Tweakers zelf nu ook een account gemaakt. Ik zal me voor stellen:
Ik ben Jasper en ik ben 4e jaars werktuigbouwkunde student.
Na een aantal jaren een Macbookpro gebruikt te hebben ben ik weer overgestapt naar Windows(10). Vooral om CAD programma's beter te kunnen draaien. Het gaat om:
BTO X-book 15CL68
Core i7-4720H
GTX960M
Samsung 850 EVO SSD
16gb DDR3
Best redelijke specs voor wat ik wil denk ik zo.
Windows draaien is best prettig ipv bootcamp.
Alleen krijg ik hem niet soepel genoeg lopend, Hebben jullie daar tips voor?
Ik heb zelf al Ccleaner gedraaid, verder hou ik in de gaten welke programma's er automatisch opstarten. Dit zijn er alleen helaas veel meer dan ingesteld zijn.
Hebben jullie tips om deze Background processen op te ruimen? Dit zijn er naar mijn mening veel te veel.
Alvast bedankt!
Na veel gevolgd te hebben op Tweakers zelf nu ook een account gemaakt. Ik zal me voor stellen:
Ik ben Jasper en ik ben 4e jaars werktuigbouwkunde student.
Na een aantal jaren een Macbookpro gebruikt te hebben ben ik weer overgestapt naar Windows(10). Vooral om CAD programma's beter te kunnen draaien. Het gaat om:
BTO X-book 15CL68
Core i7-4720H
GTX960M
Samsung 850 EVO SSD
16gb DDR3
Best redelijke specs voor wat ik wil denk ik zo.
Windows draaien is best prettig ipv bootcamp.
Alleen krijg ik hem niet soepel genoeg lopend, Hebben jullie daar tips voor?
Ik heb zelf al Ccleaner gedraaid, verder hou ik in de gaten welke programma's er automatisch opstarten. Dit zijn er alleen helaas veel meer dan ingesteld zijn.
Hebben jullie tips om deze Background processen op te ruimen? Dit zijn er naar mijn mening veel te veel.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2015 14:17 ]