Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik ben nieuw hier dus excuses mocht het in een verkeerde sectie hebben geplaatst.

Ik krijg vandaag deze binnen

https://www.sossolutions.nl/xbmc-compleet-2b-turbo

Is het een kwestie van Plug and Play of moet ik nog met zaken rekening houden als ik hem aansluit ?
Alles is voor geïnstalleerd zoals in de beschrijving staat maar waar stel ik bijvoorbeeld het netwerk in ?

Wie helpt mijn even op weg zodat ik voorbereid aan de slag kan.

Ik heb overigens de app Yatse gedownload op tablet en phone.

Hartelijk dank,
Tinus

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2015 11:11 ]

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
Als ik het even snel zo lees is het inderdaad allemaal kant-en-klaar, aansluiten, opstarten, shares toevoegen en kijken maar. Wel zie ik in de beschrijving staan dat deze op Kodi 14 draait, en dat is relatief oud. We zitten inmiddels bij versie 16. Een update kan dus geen kwaad, maar niet noodzakelijk

iRacing Profiel

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:54

DarkSide

theres no place like ::1

Openelec is volgens mij nog niet gebasseerd op 16.
Maar voor basis dingen werkt 14.0 nog prima. Ze zou er eerst even mee kunnen leren spelen.
Dan opzoek gaan hoe je hem kan updaten naar de laatste OpenElec build.

Maar voor nu is deze wel plug en play. Aansluiten op netwerk. En gaan met die banaan

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank beide. Shares ? Kan je even uitleggen ?
Updaten gaan we met der tijd inderdaad nog doen, eerst maar wegwijs in worden.
Kunnen jullie mij vertellen waar ik het netwerk instel ?Gaat dat ook via Yatse ?

Fijn dat jullie helpen.....

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Sorry, maar dit topic voldoet natuurlijk in de verste verte niet aan het niveau dat op het forum verwacht wordt. We mogen er toch wel van uit gaan dat je eerste zelf moeite neemt om de mediaspeler aan te sluiten. Zelf de handleiding lezen lijkt me een prima start.

Daarnaast kun je veel informatie vinden op http://kodi.wiki/ en zijn er ook talloze internetpagina's en YouTube video's beschikbaar hieromtrent.

Het is niet de bedoeling om je aan de hand te nemen en stap voor stap het instellen door te gaan lopen.

Dit topic is gesloten.