Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MS Office 2010] Tekst verspringt in Powerpoint

Pagina: 1
Acties:

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Ik heb een vreemd probleem in Powerpoint.

Als ik een tekstvak edit, verspringt soms de tekst ineens.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2po2s7m.png

Hoe kan dit? Het probleem treedt zowel op mijn werklaptop (Windows, Office 2010) op als op mijn privé laptop (Office for Mac).

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Doe je iets speciaals met opmaak? Sneltoetsen als ctrl+1 zorgt voor kop 1 opmaak bijvoorbeeld.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• havana
Nee, ik tik gewoon in het tekstvak. Meestal gebruik backspace. In dit geval was ik bijvoorbeeld iets aan het vertalen.

[ Voor 31% gewijzigd door havana op 20-11-2015 09:09 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, en deed je die vertaling zelf, of via een service zoals Google Translate? In geval het laatste, als je dan copy/paste, wordt de opmaak van de site meegenomen. Staat het daar in font size 16, terwijl je 12 gebruikt, dan krijg je gewoon 16 bij het plakken. Je hebt dan opties om het gedrag te veranderen, maar ga je direct verder met typen, dan verdwijnt dat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je typt de tekst echt zelf? Als je de verschillende in opmaak krijgt, hebben ze dan verschillende stylen gekregen of iets? Gebruik je iets van een Thema wat een rol zou kunnen spelen?

Je hebt niet 'AutoAanpassen' aan staan op het textvak? Ik zou niet meteen verwachten dat die er mee te maken heeft, maar rechtermuis --> vorm opmaken --> Tekstvak

Desktop | Server | Laptop

• havana
Autofit staat dus aan. Ik gebruik een template (van m'n werkgever), en ik denk dat dit het probleem inderdaad veroorzaakt!

Jullie zijn geweldig, dank!! :)

[ Voor 6% gewijzigd door havana op 20-11-2015 16:03 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1