Wijziging User Review - Nick Lunenburg - KevinSetz

Pagina: 1
Acties:
  • 746 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-03-2022
Feedbacks: gallery: nick lunenburg
Advertentie: V&A aangeboden: Corsair AX1200 2x...
Best MedeTweakers,

Ik heb op de dag van 7 Nov, 2 Corsair Ax1200 voedingen op zowel Tweakers als Marktplaats te koop aangeboden.
Nou was er 1 binnen een paar dagen verkocht, en de ander was nog beschikbaar.
ik kreeg een mailtje van een geinteresseerde via marktplaats, hij wou de laatste voeding wel overnemen voor een bedrag van 210,- als ik de voeding langs zou komen brengen.
Dat kon niet volbracht worden dus de koop ging niet door, een paar dagen later, ontving ik een mailtje van de zelfde geinteresseerde, dat hij de voeding graag wilt overnemen en of ik het dan zou kunnen verzenden.
De koper was pas 1 dag actief op marktplaats dus ik keek het aan wat er zou gebeuren, de koper had het geld overgemaakt "vertelde hij" echter kwam er maar geen geld binnen, een paar dagen later ontving ik een mailtje dat de koper schade had geleden aan zijn auto en dat de koop niet door kan gaan, kan gebeuren...
Een dag of 2 later schreef de koper dat de schade meeviel en dat het geld was overgemaakt, ik vond het ondertussen niet heel geloofwaardig meer maar goed..
Ik dacht, ik ga de advertentie niet reserveren, misschien is de koper wel een oplichter, en loop ik straks de kans mis om een koper te vinden.
Nou hield ik mijn rekening goed in de gate, maar het internetbankieren van de rabobank lag er uit, dus was ik niet instaat om mijn rekening te checken.
Nou kreeg ik op 18 november, van Tweaker, KevinSetz een berichtje, hij had interesse om 1 voeding over te nemen en deed een bod van 100,-
Ik had het berichtje gelezen maar nog geen antwoord op gegeven, omdat ik dacht, ik zal daar morgen wel antwoord op geven.
Nou heb ik het behoorlijk druk in verbandt met mijn opleiding, en was ik vergeten om Kevin een berichtje terug te sturen over de situatie..
Nou deed het internetbankieren van de rabobank het vandaag weer, en zag ik rond een uur of 6-7 dat het geld van de koper op mijn rekening stond.
Nou ontvang ik 19 november, 22:12 een berichtje van Kevin;
"ik had bericht gestuurd maarr geen antwoord maar wel actief!"
Ik stuurde direct nadat ik het gelezen had:
22:15,
"Beste Kevin,

Ik was vergeten de Advertentie te verwijderen, de psu zijn al verkocht, mijn excuses.

Mvg, Nick"

Ik had nog niet de tijd gehad om de advertentie te verwijderen, is vast ooit wel een medetweaker ook overkomen..
Na mijn berichtje richting kevin, ontvang ik uit het niets binnen een korte tijd een feedback van kevin:
"vergeten advertentie te verwijderen van 7 nov. jammer"
Op alles behalve aflevering 1 ster...
Nou begrijp ik als iemand gewoon actief is, en reageert meerdere malen niet op een berichtje van een medetweaker op een advertentie dan zou ik ook een slechte review plaatsen, maar als iemand binnen 1 dag niet reageert betekend het niet dat die tweaker een slechte review verdient?!
Ik heb behoorlijk wat goeie feedbacks en tot nu toe waren de meeste meer dan tevreden, dus ik wil dit graag recht zetten, naar mijn mening heb ik die slechte feedback niet verdiend..
Daarbij word de feedback ook nog onder de verkeerde advertentie geplaats.
Ik hoop dat wij dit kunnen recht zetten, en zou graag willen weten waar de slechte review zo snel vandaan kwam...
Ik hoor graag meer..

Ps: kan evt vanuit mijn mail, de mailtjes van de andere koper sturen, ter bewijs..

Mvg, Nick Lunenburg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Geen verkoop = geen beoordelingen. Dus maak je maar geen zorgen, hier zal een moderator morgen korte metten mee maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Dorus op 20-11-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Gelukkig :)
Bedankt!

Mvg, Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Ik wacht al een aantal dagen op een reactie van de geinteresseerde om te reageren op de topic, de geinteresseerde heeft eindelijk na een aantal berichten gereageerd op mijn berichten maar het laat hem koud.. Hij wilt niet reageren en wilt het daarbij niet oplossen..
Ik hoop dat een moderator dit recht kan zetten/oplossen, als de review van de geinteresseerde volgens de moderators wel op zijn plaats is dan accepteer ik het maar ik hoop van niet, vind hem persoonlijk niet op zijn plaats..
Alvast bedankt en voor de tijd.

Mvg, Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Poef, en de review was weg :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick lunenburg
Hartelijk Bedankt!
:)
Magic... ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.