[ShR] Sterren geven zonder onderbouwing

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
N.a.v.
Onderbouwing voor verzending/klantenservice is niet meer verplicht tenzij de beoordeling negatief is. Ik dacht dat dit hier al eens eerder gemeld is maar ik kan het zo snel even niet meer terugvinden. Die worden dus alleen nog verwijderd als er in de review staat dat ze hebben afgehaald of geen klantenservice gebruikt hebben. Discussie hierover niet in dit topic maar in een apart topic aub.
FlipFluitketel in "[ShR] Meldingen Shopreview - deel 5"
Bij deze. Waarom is er voor deze wijze gekozen? Op deze manier hecht ik minder waarde aan de gegeven sterren. Er staat immers niet bij hoe men hiertoe is gekomen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Dat is al een hele tijd zo afaik. We hebben dit veranderd omdat er vaak onzin in het tekstveld werd ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Maar nu wordt de db vervuild met scores die ook nergens op slaan omdat er geen onderbouwing is. Een review zonder score is geen review. Een volle db zonder reviews is niets waard. Juist de (grote hoeveehieid) onderbouwde scores trekt vele mensen naar dit platform. Mede daarom zal de PW ook in de prijzen vallen.

Er is een zekere mate van kwaliteit en die zouden we altijd moeten nastreven. Zo hekel ik oneliners i.c.m. een maximale score. Ook die andere kant van de medaille hekel ik.

Enige onderbouwing moet niet zo moeilijk zijn omdat de eerste eis immers een afgeronde ervaring is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
Een review met alleen sterretjes is geen review. Je kunt totaal geen zwaarte toekennen aan zo'n review zonder onderbouwing. De één geeft voor verzending 1 ster als het 3 dagen duurt en de andere 5 sterren (bij wijze van), hierdoor is er geen pijl op te trekken zonder onderbouwing en zegt het dus helemaal niets. Als er bij staat dat men het 1 ster geeft omdat men 3 dagen heeft moeten wachten dan is dat bijzonder zinvolle informatie; want je kunt dan je verwachting bijstellen.

[ Voor 21% gewijzigd door RedHat op 21-11-2015 10:42 ]