Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie (voornamelijk office)

Pagina: 1
Acties:

• MartijnJacobs
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-05-2021
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral voor het gebruik in college's, dus een redelijk goed accuduur. Verder snelle opstarttijd en vooral voor gebruik van office. Geen games of zware programma's.

Wat is je budget?
500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Graag mee te nemen naar school en bruikbaar in de colleges zonder netstroom

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur

Kan iemand mij helpen me het vinden van een goed budget laptop voor school, alleen voor office gebruik op school.

Alvast bedankt!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 18:48
Jij zal denk ik de afweging moeten maken tussen 2 verschillende types:
1. Of je kiest voor een zwaardere laptop met een groter scherm. Dan heb je een krachtigere i3 processor in en 4gb werkgeheugen alleen is de accu vaak niet top
2. Of je kiest voor een lichtere laptop welk een kleiner scherm heeft, langzamere hardware maar een lange accu.

Persoonlijk zou ik voor optie 2 gaan, omdat de kleinere laptops over een kleine ssd beschikken en het scheelt je weer geld.
pricewatch: Asus Transformer Book Chi T100CHI-FG003B als je 10,1 inch niet te klein vindt, heb je hier toch wel een leuk apparaatje voor je office documentjes met nog eens een heel goed scherm erop voor dit budget.

Een iets groter scherm heeft de pricewatch: Asus EeeBook F205TA-BING-FD018BS en een 14 inch variant pricewatch: Asus R417MA-WX0059T

Je zou ook een Chromebook kunnen overwegen als je niet perse windows hoeft te draaien. Als accuduur zo belangrijk is dan kan ik geen laptop met een i3 processor herinneren welk een schooldag mee kan gaan.