Ik weet niet welke behuizing ik moet kiezen

Pagina: 1
Acties:

• Christiaan99jl
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-02 16:10
Ik zoek een?
Goede behuizing met window voor MSI Z97 GAMING 5, Corsair AX1200 en Corsair h105

Wat is je budget?
Het liefst onder €100 maar er zijn weinig goeie behuizingen onder €100

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zitten kijken naar een Corsair 450/750D 760T

Alvast bedankt

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Tja, wat zijn je eisen? Voor 25 euro heb je al een kast, en die is voor zijn geld vast prima, maar, ik denk niet dat jij dat zoekt.

People as things, that’s where it starts.

• Christiaan99jl
Als alles erin past dan zou het heus wel een optie kunnen zijn

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
Tja, ik heb mijn hele zwik (hieronder in mijn sig) zonder problemen draaien in een Sharkoon BD28 kast.

Prijs, de helft van jouw budget. En de kast bevat een window en heeft ruimte voor de h105 bovenin.

Mijn YouTube Channel

• Christiaan99jl
En het past niet in 1 van de Corsair spec series? Of de XXXR serie

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:17
heb je de phanteks enthoo pro al overwogen? ziet er basis uit. maar is een en al kwaliteit. of de luxe?
en heb je de FD define s ook al overwogen.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-02 06:25
Christiaan99jl schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:57:
En het past niet in 1 van de Corsair spec series? Of de XXXR serie
Maar wat zoek je? Iets wat er strak / zakelijk uitziet, maar ondanks dat toch een window heeft?
Zoals hierboven komt iemand met een voorbeeld, persoonlijk vind ik het spuug lelijk met al die uitsteeksels en misvormingen en etc, maar het is duidelijk persoonlijk. Misschien dat jij het wel geweldig vind?

De 1 houd van een star wars achtige kast (ja zo noem ik die sharkoon BD28 ) en de ander wilt gewoon een strak design, geen uitsteeksels en etc.

Wat vind jij mooi? Dat is natuurlijk goed om te weten alvorens mensen met 1000e verschillende kasten hier komen haha.

Qua design gaat mijn voorkeur bijv weer meer naar een: pricewatch: NZXT S340 Zwart
Niet dat ik deze heb, maar zat voor de gein even te kijken in de pricewatch, en zoiets vind ik dus weer mooi, er zijn nog mooiere ( voor meer geld ). Maar goed als jij meer een star wars kast wilt dan kan ik helaas niks uitzoeken want ik ben daar totaal niet van.
Deze is strak, geen rare zaken en uitsteeksels en is volgens mij ook gewoon geschikt voor jou hardware.
Prijs is 70 euro bij Azerty.

Edit:
Dom dom van mij, ik pak nu pas jou voorkeuren erbij, en jij houd net als mij van strak / zakelijk. De 450D is kijkend op: http://www.corsair.com/en...es-450d-mid-tower-pc-case
Geschikt voor jou hardware, mooie kast ook trouwens. Geen plastic uitsteeksels erop geplakt en etc, nice :D
De 750D nog een stapje mooier ( vind ik ) maar dat is een full tower he, de 450d is een mid (normale) tower. Ook qua prijs zit deze 750D redelijk boven jou budget ( 150 - 170 euro )

De 450D komt denk ik het dichtst in de buurt van jou wensen. Of die kast wat ik bijv heb laten zien is ook gewoon geschikt en komt ook qua design in de buurt van de door jou voorgestelde corsair kasten.

De 760T die jij voorstelt is 2x zo duur als jou voorkeur (budget), qua design tsja vind ik hem alweer richting star wars trekken.

[ Voor 34% gewijzigd door LopendeVogel op 20-11-2015 08:15 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:51
Of natuurlijk de fractal design:
pricewatch: Fractal Design Define S - Window

• steff85
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-11-2025
Christiaan99jl schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:24:
Ik zoek een?
Goede behuizing met window voor MSI Z97 GAMING 5, Corsair AX1200 en Corsair h105

Wat is je budget?
Het liefst onder €100 maar er zijn weinig goeie behuizingen onder €100

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zitten kijken naar een Corsair 450/750D 760T

Alvast bedankt
Je noemt een bedrag. Is dit puur voor de behuizing, of wens je nog een aantal casefans eraan toe te voegen uit dit budget? Hou dit in het achterhoofd.

Daarnaast: geef aan wat jij belangrijk vindt: nadruk op koelmogelijkheden, op de looks (oa wel/geen window), de afwerking (stevigheid), kleur-voorkeur en volume-voorkeur (compacte ATX of bigtower model). Prijsvoorkeur gaf je al keurig aan.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:01
pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart
Ik heb deze. Vind het persoonlijk (uiteraard) een erg fijne en vooral stille kast.
Prijs rond de 110 euro. Inclusief standaard 2 casefans (erg stil) en kabelbundel bandjes voor je kabelmanagement.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2979196/Tweakers/PC/IMG-20150310-WA0031.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door DonJunior op 20-11-2015 09:56 ]

*sowieso

• arayke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-02 20:46
Ik ga zelf voor de nzxt s340

• Christiaan99jl
Allemaal bedankt voor de hulp ik denk dat ik voor de Phentaks enthoo Pro of Pro m ga
Pagina: 1