• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 14:00
Ik kreeg een vacature in de mail waar ik maar niet op zal reageren omdat ik de taak al niet begrijp :)
Maar het maakte me wel nieuwsgierig waar het nou eigenlijk om gaat.
Dit was de tekst:

Heb jij ervaring met HTML en CMS systemen en ben jij 40 uur per week beschikbaar? Dan heb ik een mooie tijdelijke klus als content editor voor jou!
Als content editor heb jij ervaring met: omzetten van CMS CX naar XC.
Naast een mooie tijdelijke baan biedt de opdrachtgever ook een training aan, dus ruimte voor ontwikkeling.

Omzetten van CMS CX naar XC. Wat bedoelen ze daarmee?
(Google was not my friend.)

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:37

orf

Ik heb geen idee wat dat betekent. Terwijl ik van het meeste vakjargon wel op de hoogte ben. Ik vermoed een recruiter zonder kennis van zaken.

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:23
Gokje .. rien ne va plus !
Mail template waarbij CX en XC vervangen hadden moeten worden vervangen door huidige en doel CMS van de "opdrachtgever" ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hermessy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:54
Het zou kunnen gaan om het omzetten van huidige systeem CMS CX naar het systeem XC (WebManager XperienCentral). CX staat volgens mij in deze context voor "customer experience".

Don't lose your head, it may cost you your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 14:11
Ik heb echt met talloze CMS-en gewerkt en ken bijna alle buzzwords van Frankwatching uit mijn hoofd, maar van deze term heb ik nog nooit gehoord.

Ik vermoed dat het:

- Een fout is tijdens het invoeren van de vacature
- Een recruiter die wil scoren door met 'technisch' jargon te smijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:59
Of de recruiter heeft de afkorting van de klant 1 op 1 overgenomen, terwijl de klant die afkorting gebruikt als verwijzing naar systeem x van fabrikant y. En dat dus enkel bij die klant bekend is (of toevallige andere gebruikers van het pakket die dezelfde afkorting gebruiken).

Ik denk dat het antwoord van @hermessy dicht in de buurt komt.

let the past be the past.

Pagina: 1