[Canon Pixma MG5350] drukt wel foto's, geen tekst

Pagina: 1
Acties:

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:01

Steeffoon

Smartphone-nerd

Topicstarter
Goedenavond.

Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met mijn Canon Pixma MG5350 printer en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat ik niet normaal meer tekst kan afdrukken. Ik heb dit al meerdere keren gehad, in meerdere programma's. Het gaat om een klein logo bovenin, tekst en that's it. De afbeelding pakt hij, maar de tekst wil hij niet afdrukken. Alle inktcartridges zitten vol en heb er 1 zelfs omgewisseld omdat ik dacht dat het daaraan zou liggen (526BK).

Het begint met een tekstbestand wat ik in Google Drive/Docs heb getypt. Toen ik dus daarmee het probleem had dat de tekst niet geprint werd, heb ik deze opgeslagen als Word-bestand. Dit maakt niks uit. Vervolgens heb ik het bestand opgeslagen naar een PDF, ook zonder resultaat. Vervolgens heb ik het in Acrobat geopend in plaats van in Voorvertoning, ook zonder resultaat. Ik heb van het tekstbestand het lettertype al veranderd, maar ook dit maakt niks uit.

Vervolgens heb ik op de printer gekozen voor reinigen, en je raad het al... zonder resultaat. Vervolgens heb ik op het internet gezocht naar mogelijke oplossingen; daar werd geadviseerd een willekeurige brief te kopiëren en te kijken of de tekst dan wel wordt geprint. Bij het kopiëren werd de tekst wél meegenomen. Maar het normaal printen vanuit Chrome, Word, Acrobat, Voorvertoning, of welk programma dan ook, dat doet hij niet.

Ik hoop enorm dat iemand een oplossing heeft, want ik weet het niet meer. Alvast bedankt!

Opgelost De driver verwijderen en opnieuw toevoegen heeft geholpen. :)

[ Voor 2% gewijzigd door Steeffoon op 19-11-2015 20:45 . Reden: Opgelost ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl