hey beste tweakers, ik heb een probleem
ik heb al een hele tijd een pc met:
asus hybrid cfx
radeon hd7850
amd fx 6100 6core
16 gig ddr 3
atx switching power supply 750w
ik had al heel de tijd wat random crashes vooral tijdends het gamen dus heb ik termal paste gekocht, men cpu proper gemaakt en opnieuw opgedaan.
daarna deed die het nog steeds dus haal ik men videocaart eraf doe ik hetzelfde hiermee, ik wil em terug starten en hij crasht na +-1 minuut volledig geboot te zijn.
3 x geprobeert, ik dacht ik heb iets mis gedaan want het is slechter, ik haal mn videokaart er weer uit doe het opnieuw. Nu start die wel maar boot die niet en de fan van de videokaart gaat heel hard draaien en stopt pas als ik de power uitzet.
ik dacht dit kan tog niet 10 minute gelede was ik nog lekker aan het gamen,
ik trek de videokaart eruit en steek men monitor op het moederbord en nu start die wel.
dus ik denk dat men videokaart kapot is.
men vraag is, heb ik gelijk dat die kapot is ?
zoja, kan ik zomaar eendert welke videokaart op mn moederbord zetten ?
(ik denk het niet)
as dat niet zo is, in welke richting zoek ik dan best ?
alvast duizend maal dank
ik heb al een hele tijd een pc met:
asus hybrid cfx
radeon hd7850
amd fx 6100 6core
16 gig ddr 3
atx switching power supply 750w
ik had al heel de tijd wat random crashes vooral tijdends het gamen dus heb ik termal paste gekocht, men cpu proper gemaakt en opnieuw opgedaan.
daarna deed die het nog steeds dus haal ik men videocaart eraf doe ik hetzelfde hiermee, ik wil em terug starten en hij crasht na +-1 minuut volledig geboot te zijn.
3 x geprobeert, ik dacht ik heb iets mis gedaan want het is slechter, ik haal mn videokaart er weer uit doe het opnieuw. Nu start die wel maar boot die niet en de fan van de videokaart gaat heel hard draaien en stopt pas als ik de power uitzet.
ik dacht dit kan tog niet 10 minute gelede was ik nog lekker aan het gamen,
ik trek de videokaart eruit en steek men monitor op het moederbord en nu start die wel.
dus ik denk dat men videokaart kapot is.
men vraag is, heb ik gelijk dat die kapot is ?
zoja, kan ik zomaar eendert welke videokaart op mn moederbord zetten ?
(ik denk het niet)
as dat niet zo is, in welke richting zoek ik dan best ?
alvast duizend maal dank