Ik kan sinds vandaag geen berichten meer plaatsen op mijn Facebook pagina, group en persoonlijke pagina. Heel bijzonder. Ik krijg een melding dat Facebook een virus gevonden heeft. Maar ik heb op verschillende computers geprobeerd, ook op andere adressen. Maar overal de zelfde foutmelding.
Herkent iemand dit? Ik kan via googlen niet een oplossing vinden die het probleem oplost. Ik heb ook al een melding naar FB support gedaan; maar volgens mij kan ik daar lang op antwoord wachten.
Dit is trouwens de melding die ik via een API krijg als ik het posten probeer:
As a security precaution you can't take this action because your computer may be infected with a virus or a malicious browser extension. You can learn more about malicious software here.
Herkent iemand dit? Ik kan via googlen niet een oplossing vinden die het probleem oplost. Ik heb ook al een melding naar FB support gedaan; maar volgens mij kan ik daar lang op antwoord wachten.
Dit is trouwens de melding die ik via een API krijg als ik het posten probeer:
As a security precaution you can't take this action because your computer may be infected with a virus or a malicious browser extension. You can learn more about malicious software here.
You are NIJL-ed!