Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen

Ik heb net een HTC one m7 gekregen van een vriend van mij omdat hij hem niet meer kan fixen. Hij werkt nog wel maar telkens hij wil updaten (update 5.11.401.10) lukt de download wel maar als je op bijwerken drukt dan start hij opnieuw op en gaat in recovery mode met TWRP. Ook kan ik op twrp niet op de touchknoppen drukken enkel force resetten. Na dat ik dat doe start hij terug op en vraagt weer opnieuw voor de update.
Ik zou de telefoon graag maken en de update laten werken maar ben niet echt een smartphone technicus.

Iemand die een niet te ingewikkelde oplossing voor dit probleem heeft? Alvast bedankt!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Dit is een vaag verhaal. Aangezien je via OTA wil updaten neem ik aan, lijkt het of je stock rom hebt. Maar je hebt ook TWRP, dus kan ook duiden op dat je een Custom rom hebt. Als je met de stock rom, een officiele update via twrp wil laten flashen dat gaat niet. Via een custom rom een OTA laten flashen via TWRP
kan wel, maar wellicht gaat er wat fout. Manueel een nieuwe rom flashen is een optie.