• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Ik heb een aantal retro muziekjes opgezocht, en deze op mijn telefoon gezet. Dit is een Lumia 735 en deze draait de recentste WP 8.1. Met Ringtone Maker* heb ik hier vervolgens stukjes uit geknipt om in te kunnen stellen als ringtone. Nu wilde ik deze backuppen naar mijn pc, en daar zit hem de kneep: ik vind die bestanden nergens terug.

Moet ik nu alsnog met een tooltje op de pc aan de slag om deze ringtones daar nog een keer uit te knippen? Of is er wel degelijk een manier om ringtones die gemaakt zijn met Ringtone maker op een of andere manier ergens anders op te slaan?

Als je hier op zoekt krijg je alleen hits met mensen die hun ringtones niet instelbaar krijgen op hun telefoon. Dat is hier niet het probleem. ;)

*: Voor zover ik weet staat deze app standaard op de Lumia's, dus de naam zal niet heel onbekend zijn.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Heb even Ringtone maker geinstalleerd en het uitgeprobeerd. Ringtone gemaakt en opgeslagen. Zoals verwacht vind ik deze gewoon terug in de ringtones map. Phone > Ringtones. Heb wel Windows 10 draaien maar lijkt me niet dat de app daarmee een andere opslag locatie zoekt.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:46

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
:/

Ik zweer het, toen ik de ringtones gemaakt had waren de enige mp3 bestanden in die map, degene die ik er lang geleden handmatig in had gezet. Vaag dat die dan niet werden weergegeven... Nu kan ik ze wel zien.

Wel heb ik de telefoon in de tussentijd uit en aan gezet. Dat is het enige dat ik kan bedenken wat er verder nog mee te maken kan hebben.

Nou ja, opgelost. :)

[ Voor 3% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-11-2015 21:11 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-10 04:53
Zoals je het zelf al aangaf, je hebt het toestel gereboot.
Daarmee heeft hij waarschijnlijk de boel opnieuw geïndexeerd zodat je ze nu wel kan zien.
Soms....heel soms is het net een computer ;-)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....