• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Aangezien youtube nu standaard onder ieder filmpje reclame plaatst, dacht ik: "Als ze het nu toch doen, kan ik net zo goed via adsense doen".

Het gaat even niet om of het redabel is, maar ik snap het systeem niet helemaal.

Je hebt geschatte inkomsten en die blijven op "0" staan. Er zijn wel vertoningen en een 4 tal :X kliks.

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5657/22820786330_0b84254f38_b.jpg

Weet iemand wat ik verkeerd doe? Of vergeet?

[ Voor 13% gewijzigd door BlakHawk op 19-11-2015 13:58 ]

Youtube: DashcamNL

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Thanks.

Okee, site management is inderdaad leeg. Maar vul je daar dan "youtube.com" in?
Dat is toch niet mijn site!?

Edit, dit staat bij mijn account:
"An AdSense hosted account allows you to monetize content that you create on AdSense host partner websites. If you'd also like to implement AdSense on your own website, you'll need to provide us with the URL where you plan to show ads."

Maakt dit nog uit? Ik gebruik het enkel voor youtube

[ Voor 33% gewijzigd door BlakHawk op 19-11-2015 14:41 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 16:39

JK

Waar bekijk je de inkomsten?
Ik gebruik de Adsense site zelf en kijk dan specifiek bij Producten. Als je daar op klikt, zie je de werkelijke inkomsten. Stel dat je heel januari reclames online hebt. Dan zullen er ook ongeldige kliks zijn. Dit zoekt YouTube uit en laat het de 12e van de maand erop weten (in mijn voorbeeld dus 12 feb). De 21e van de maand (in mijn voorbeeld 21 feb) krijg je uitbetaald, mits je de grens van 70 euro hebt bereikt.

Maar goed, ik check het naast mijn reguliere websites waar Adsense op draait, YouTube heb ik er ook tussen staan en dat zijn wel fijne stabiele inkomsten. Enige nadeel is dat ik maandelijks toch zo'n 15% aan ongeldige kliks heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Levert Adsense bij jullie wel wat op?
Ik merk dat de inkomsten maar heel langzaam binnenkomen. Heb er daarom voor gekozen meer te richten op affiliate marketing en dus affiliate banners in plaats van Adsense te tonen. Uiteraard gebruik ik Adsense nog wel, maar in mindere mate.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 16:39

JK

Adsense levert zeker wel wat op bij mij. Het is net afhankelijk van wat je niche is. Met affiliates kan ik weer niet heel erg veel. Af en toe komen daar inkomsten van binnen, maar niet met de regelmaat van betalingen van Google. Met Adsense kan ik de boel draaiende houden, met alleen leads en sales had ik er denk ik al mee gestopt.
Pagina: 1