Ik zoek een?
Nieuwe Monitor voor voornamelijk te gamen
Wat is je budget?
Maximaal €250,- maar minder is beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze heb nu gevonden die mijn voorkeur hebben, echter een alternatief is altijd welkom
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De bedoeling is dat mijn huidige monitor een pricewatch: Iiyama ProLite E2472HD-B1 Zwart als 2de monitor gebruikt gaat worden.
Mijn huidige videokaart pricewatch: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming kan dus ook uit de voeten met 1440P
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ben tevreden met gamen met mijn huidige monitor vandaar dat ik ook denk dat ik makkelijk weg moet komen met mijn budget.
Waarom tocht een nieuwe ? Omdat ik een 2de monitor wil en dan is de vraag echter of ik voor 27" of 1440P moet gaan voor te gamen. ( In mijn hoofd gaat de ronde dat 27" mooier is voor te gamen
en op dit moment vind ik 1080P al goed )
De games die ik nu speel of ga spelen:
GW2
Starwars Battlefront
Star Citizen
Starcraft
Battlefield Series
Nieuwe Monitor voor voornamelijk te gamen
Wat is je budget?
Maximaal €250,- maar minder is beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze heb nu gevonden die mijn voorkeur hebben, echter een alternatief is altijd welkom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Dell P2416D Zwart | € 242,- | € 242,- |
| 1 | Iiyama X2783HSU-B1 Zwart | € 234,30 | € 234,30 |
| 1 | Samsung S27D390H Zwart | € 209,79 | € 209,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 686,09 | |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De bedoeling is dat mijn huidige monitor een pricewatch: Iiyama ProLite E2472HD-B1 Zwart als 2de monitor gebruikt gaat worden.
Mijn huidige videokaart pricewatch: MSI Radeon R9 390 8GB Gaming kan dus ook uit de voeten met 1440P
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik ben tevreden met gamen met mijn huidige monitor vandaar dat ik ook denk dat ik makkelijk weg moet komen met mijn budget.
Waarom tocht een nieuwe ? Omdat ik een 2de monitor wil en dan is de vraag echter of ik voor 27" of 1440P moet gaan voor te gamen. ( In mijn hoofd gaat de ronde dat 27" mooier is voor te gamen
De games die ik nu speel of ga spelen:
GW2
Starwars Battlefront
Star Citizen
Starcraft
Battlefield Series
[ Voor 5% gewijzigd door ErwinJ op 19-11-2015 08:17 ]