There are 10 kinds of people in the world: Those who don't understand binary, those who do and those who didn't expect this joke to be in ternary
Wereldwinkels/kringloopwinkels zijn bijna altijd blij met dat spul. Ook scholen (vooral kleine) zullen vaak op z'n minst interesse tonen in spullen die je overhebt.
Als het écht heel oud is dan kan je de spullen aan een museum doneren.
Team anti-scalp - wauw..
De categorie spullen waar de TS het over heeft maak je een wereldwinkel ook niet blij mee.5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 19 november 2015 @ 00:50:
Wereldwinkels/kringloopwinkels zijn bijna altijd blij met dat spul. Ook scholen (vooral kleine) zullen vaak op z'n minst interesse tonen in spullen die je overhebt.
Het lijkt me wel leuk om er een topic van te maken: ik heb ouwe meuk, kom maar halen. Voor een retro game pc ofzo. Ik heb zat liggen...
Of misschien wel een algemeen topic "gratis op te halen"
[ Voor 4% gewijzigd door sig69 op 19-11-2015 01:27 ]
Daar heb je V&A voorsig69 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 01:25:
[...]
De categorie spullen waar de TS het over heeft maak je een wereldwinkel ook niet blij mee.
Het lijkt me wel leuk om er een topic van te maken: ik heb ouwe meuk, kom maar halen. Voor een retro game pc ofzo. Ik heb zat liggen...
Of misschien wel een algemeen topic "gratis op te halen"
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Echte oude hardware is voor veel consumenten (ook tweakers) niet echt meer interessant. Je kan je beter richten op effectief afvoeren. Dan moet je het in een groepsaanbod doen want pas dan wordt het voor afvalverwerkers ook rendabel om af te halen en te verwerken. Dus gezamenlijk verzamelen en dan in bulk aanbieden. maar dat gaat het doel van deze topic weer te ver denk ik. Gewoon inleveren bij het afvaldepot van je stad/gemeente blijft het meest eenvoudig.
Bedankt voor de reacties. Ik ga het dan inderdaad maar gewoon naar de gemeentewerf brengen.
There are 10 kinds of people in the world: Those who don't understand binary, those who do and those who didn't expect this joke to be in ternary
De ECHT oude hardware is juist wel interessant. Maar dan heb je het over 386 spul t/m Pentium 1. Daar kun je een gave retro bak mee bouwen. Alle P4 / Athlon XP tijdperk zooi is te snel voor retro / nostalgie en te traag om er iets zinnigs op te draaien.
Pagina: 1