Toon posts:

High-end Game System! Goede samenstelling? Tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben professioneel gamer en wil graag een nieuwe pc bouwen. Heb zelf een wenslijst samengesteld. De case heb ik al dat is een coolermaster CM 680 lll.

Deze week wil ik alle onderdelen bestellen om ze erin te bouwen. Ik wil graag jullie mening weten over mijn samenstelling. Tips zijn natuurlijk welkom!

CPU: Intel Core i7 4790K Boxed
Moederboard: MSI Z97 GAMING 5
Videokaart: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
HDD: WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB
SSD: Samsung 850 EVO 250GB
Besturingssysteem: Windows 7
Processor Koeling: Cooler Master Hyper 212 EVO
Geheugen Intern: Crucial Ballistix Sport - DDR3 1600Mhz CL9 Kit - 16GB
Voeding: Corsair RM750

Mag tussen de 1300-2000 kosten.
Wat kan er beter?

Groetjes

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Als je toch geld gaat uitgeven, doe het met dit budget dan aan Skylake en prop er een voeding van 550 ipv 750 Watt in.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Beetje een lullig kaartje voor een pro. Waarom stop je er geen GTX 980Ti in?
Verder deel ik de mening hierboven al is op dit moment de Skylake i7 6700K op dit moment veel te duur.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Zet dan ook meteen je build om met de dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Succes!

Dit topic is gesloten.