Hoi allemaal,
Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst mijn eigen pc gebouwd, en heb hiervoor de onderdelen van het mainstreamgamesysteem van de best buy guide van november gekocht. Heb wel een I5 6600 in plaats van de 6400 gekocht.
Dus hier is het lijstje:
Processors Intel Core i5-6600 Boxed
Moederborden Gigabyte GA-B150M-D3H
Geheugen intern Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA
Videokaarten Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Solid state drives Crucial BX100 500GB
Behuizingen Fractal Design Define S
Voedingen be quiet! Straight Power 10 400W
Maar nu mijn probleem;
Ik heb heel het weekend lang gewoon kunnen gamen, maar maandag, tijdens het spelen van fallout 4, gaf mijn beeldscherm aan geen signaal meer te kunnen vinden. Ik zag dat meerdere mensen hier last van hebben die een GTX 970 hebben.
LoL en CS;GO kan ik wel gewoon heel lang spelen, maar met fallout 4 krijg ik na ongeveer 30 min weer een zwart scherm...
Ik ben nog best een noob met computers, dus zou graag horen van jullie hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Groetjes en alvast bedankt!
TL;DR monitor krijgt geen signaal meer na 30 minuten gamen.
Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst mijn eigen pc gebouwd, en heb hiervoor de onderdelen van het mainstreamgamesysteem van de best buy guide van november gekocht. Heb wel een I5 6600 in plaats van de 6400 gekocht.
Dus hier is het lijstje:
Processors Intel Core i5-6600 Boxed
Moederborden Gigabyte GA-B150M-D3H
Geheugen intern Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA
Videokaarten Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Solid state drives Crucial BX100 500GB
Behuizingen Fractal Design Define S
Voedingen be quiet! Straight Power 10 400W
Maar nu mijn probleem;
Ik heb heel het weekend lang gewoon kunnen gamen, maar maandag, tijdens het spelen van fallout 4, gaf mijn beeldscherm aan geen signaal meer te kunnen vinden. Ik zag dat meerdere mensen hier last van hebben die een GTX 970 hebben.
LoL en CS;GO kan ik wel gewoon heel lang spelen, maar met fallout 4 krijg ik na ongeveer 30 min weer een zwart scherm...
Ik ben nog best een noob met computers, dus zou graag horen van jullie hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Groetjes en alvast bedankt!
TL;DR monitor krijgt geen signaal meer na 30 minuten gamen.