Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• djdaan
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-11 23:58
Hallo mede-Tweakers,

Ik heb in maart voor mijn moeder een Moto E 2015 gekocht met in het achterhoofd zeker nog de aankomende android versie (6.0 dus) te krijgen en misschien nog die van volgend jaar. Maar laatst werd bekend dat de Moto E 6.0 al niet meer krijgt terwijl motorola bij de aankondiging zelf zei "We keep your device up to date" nou niet dus. Is het nog mogelijk om hem terug te sturen naar de webwinkel (Coolblue)? Ik kan er ook cyanogenmod op zetten, maar ik durf dat eigelijk niet aan, al zal het vast heel makelijk zijn.

djdaan

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:55
Up to date zijn is een ruim begrip, hoeft zeker niet te betekenen dat ze het hier over de laatste Android versie hebben.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tevens zal je moeder er echt niet blijer door worden.
Er is nog een topic over de Moto E en dit onderwerp hier ergens...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:03
Motorola beloofde 1 grote Android update, en hoe lullig het ook klinkt ze voldeden aan die wens aangezien van Android 5.0.2 naar 5.1 als een grote update telt.

Echter, die update is onderweg naar EU, bijna niemand heeft die en toch voldoet Motorola helaas aan hun belofte, helaas aangezien ik ook op 5.1 wacht door de Vodafone bug die ik nog steeds heb.

Er zijn al mensen die het hebben geprobeerd maar nee, retourzenden lukt niet.

Cyanogenmod kan een uitkomst zijn, de huidige draait vrij stabiel op Android 5.1.1, of er ooit 6.0 uit komt weet ik niet.

Daarnaast, CM is lichter vreemd genoeg, ondanks dat Moto E op vrijwel stock Android draait.

[ Voor 17% gewijzigd door Mizgala28 op 18-11-2015 19:52 ]