Beste lezers,
Bij deze een post over mijn zoektocht naar een nieuwe Android telefoon..
Hopelijk hebben jullie nog tips en/of input?
Ik zoek een?
(Mid-range) dual-sim android telefoon
Wensen:
€ 250 - € 375
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk als vervanging van mijn twee telefoons waarvan één met zakelijke SIM (Vodafone Red Super met 6gb per maand) en een met T-mobile sim. Daarnaast gebruik ik mijn telefoon veel in Amerika met een eigen sim (via http://www.readysim.com/). Van belang is dus dat de telefoon ondersteuning heeft voor zoveel mogelijk 4G/LTE banden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn al een paar telefoons voorbij gekomen;
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie kent/weet andere alternatieven die voldoen aan mijn wensen? Bestaan er eigenlijk ook dual sim telefoons die 4G data op beide sims ondersteunen? Of is het altijd 1 sim met data en 1 sim met enkel gesprekken?
Dank voor tips & input1
Bij deze een post over mijn zoektocht naar een nieuwe Android telefoon..
Hopelijk hebben jullie nog tips en/of input?
Ik zoek een?
(Mid-range) dual-sim android telefoon
Wensen:
- Grootte: vanaf 5"
- Opslag: >32gb opslag óf dual-sim + microSD (dus niet exclusief dual sim óf alleen 1 sim + SD)
- Camera hoeft geen hoogvlieger te zijn, maar wel goede middenmoot
- Minimaal Lollipop (of er moet een stabiele CyanogenMod rom beschikbaar zijn) en liefst uitzicht op updates
- Zoveel mogelijk LTE/4G banden
- Fatsoenlijke batterij (met 3-4 uur screen on, 24 uur door komen)
- NFC
- Geen mediatek processor.
- Import uit buitenland geen issue mits levering maar geen maand(en) duurt.
€ 250 - € 375
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk als vervanging van mijn twee telefoons waarvan één met zakelijke SIM (Vodafone Red Super met 6gb per maand) en een met T-mobile sim. Daarnaast gebruik ik mijn telefoon veel in Amerika met een eigen sim (via http://www.readysim.com/). Van belang is dus dat de telefoon ondersteuning heeft voor zoveel mogelijk 4G/LTE banden.
Wat heb je zelf al gevonden?
Er zijn al een paar telefoons voorbij gekomen;
- Asus Zenfone 2 ZE551ML 64gb: deze staat momenteel bovenaan mijn shortlist; hij is online verkrijgbaar voor net onder de € 300 en lijkt redelijk te presteren.
- Oneplus X; helaas maar 16gb opslag en allen keuze tussen dual sim-gebruik of sim+sd kaart en om te kopen heb je een uitnodiging nodig
- Motorola Moto G: zelfde probleem als de OnePlus X
- Oneplus 2: heeft geen NFC plus om te kopen heb je uitnodiging nodig.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie kent/weet andere alternatieven die voldoen aan mijn wensen? Bestaan er eigenlijk ook dual sim telefoons die 4G data op beide sims ondersteunen? Of is het altijd 1 sim met data en 1 sim met enkel gesprekken?
Dank voor tips & input1