Beste tweakers,
Ikzelf heb me al een aardig tijdje niet meer verdiept in hardware en wat hiervan tegenwoordig van te koop is, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Vijf jaar geleden heb ik doormiddel van de BBG hier een systeem samengesteld. Nu begin ik tegenwoordig een beetje tegen de limieten aan te lopen.
Af en toe speel ik TF2, dit stelt allemaal weinig voor en hiervoor hoef ik ook niet te upgraden. Maar ik zou ook graag fatsoenlijk Fallout4 willen spelen. Nu heb ik dit geinstalleerd, en dit speelt op het moment niet bepaald vlotjes.
Vandaar dat ik, als het mogelijk is dit systeem van me graag willen upgraden.
hier is later nog een SSD ingezet voor het OS.
Bij mijn weten voldoen mijn CPU en geheugen nog. dus de upgrade zou alleen om een videokaart gaan?
Ik ben best bereid hier €200-250 tegenaan te gooien, tweedhands mag ook.
Maar dan wil ik hier wel weer een tijdje mee vooruit kunnen.
Welke mogelijkheden heb ik? of is het beter om gelijk een nieuw, moederbord, CPU, GPU en geheugen te halen?
Ikzelf heb me al een aardig tijdje niet meer verdiept in hardware en wat hiervan tegenwoordig van te koop is, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Vijf jaar geleden heb ik doormiddel van de BBG hier een systeem samengesteld. Nu begin ik tegenwoordig een beetje tegen de limieten aan te lopen.
Af en toe speel ik TF2, dit stelt allemaal weinig voor en hiervoor hoef ik ook niet te upgraden. Maar ik zou ook graag fatsoenlijk Fallout4 willen spelen. Nu heb ik dit geinstalleerd, en dit speelt op het moment niet bepaald vlotjes.
Vandaar dat ik, als het mogelijk is dit systeem van me graag willen upgraden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCIE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon Rebel9 Pro Economy | € 51,41 | € 51,41 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9 | € 35,60 | € 71,20 |
| 1 | XFX TS Series 650W PSU 80+ Bronze | € 79,09 | € 79,09 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 201,70 | |
hier is later nog een SSD ingezet voor het OS.
Bij mijn weten voldoen mijn CPU en geheugen nog. dus de upgrade zou alleen om een videokaart gaan?
Ik ben best bereid hier €200-250 tegenaan te gooien, tweedhands mag ook.
Maar dan wil ik hier wel weer een tijdje mee vooruit kunnen.
Welke mogelijkheden heb ik? of is het beter om gelijk een nieuw, moederbord, CPU, GPU en geheugen te halen?