Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals in de titel is vermeld, wil ik een 2 in 1 notebook om te kunnen internetten (voornamelijk de krant lezen), ebook lezen (in bed ;-) en gebruiken als multimedia streamer van NAS naar beamer.
Nogal uiteenlopende toepassingen, maar ik hoop hirdoor het aantal losse apparaten te kunnen beperken en daardoor ook wat meer geld te kunnen besteden aan één apparaat en dan in totaal toch geld te besparen.
Wat is je budget?
Gebasseerd op wat ik aan mogelijke laptops heb gezien: omstreeks €400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar hij moet niet te zwaar zijn i.v.m. ereader-functie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had zelf de Asus transformer T100CHI-FG003B op het oog.
pricewatch: Asus Transformer Book Chi T100CHI-FG001B
Bovendien heb ik voorkeur voor een Windows besturingssysteem of Linux en absoluut geen Google.
Wat ga je met je laptop doen?
Zoals in de titel is vermeld, wil ik een 2 in 1 notebook om te kunnen internetten (voornamelijk de krant lezen), ebook lezen (in bed ;-) en gebruiken als multimedia streamer van NAS naar beamer.
Nogal uiteenlopende toepassingen, maar ik hoop hirdoor het aantal losse apparaten te kunnen beperken en daardoor ook wat meer geld te kunnen besteden aan één apparaat en dan in totaal toch geld te besparen.
Wat is je budget?
Gebasseerd op wat ik aan mogelijke laptops heb gezien: omstreeks €400,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar hij moet niet te zwaar zijn i.v.m. ereader-functie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had zelf de Asus transformer T100CHI-FG003B op het oog.
pricewatch: Asus Transformer Book Chi T100CHI-FG001B
Bovendien heb ik voorkeur voor een Windows besturingssysteem of Linux en absoluut geen Google.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren