Aankoopadvies 40 inch televisie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack82
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 22:31
aankooptips en info gevraagd bij aanschaf LED TV
Een LED tv van ca 40 inch
Max 600 euro

Ik wil de tv gaan gebruiken om tv te kijken (CI+ ZIGGO) en enkele apps te gebruiken.

http://www.bcc.nl/beeld-e...d-tv-40pfk6540-12(169512)
deze TV is momenteel in de aanbieding bij de BCC, ik kan er echter niet achter komen of deze gegarandeerd werkt met ziggo, en of alle apps naar behoren werken, verder vind ik contrast en de snelheid van het beeld belangrijk (ik heb ervaring met oudere phillipsen die een beroerde kijkhoek hadden als je er niet recht voor zit heb je een soort wazig pastel beeld, en als het beeld snel beweegt ijlt het nog een beetje na) Is deze philips een goede keuze, of is er voor deze prijs wat beters te koop

als je dit type bij tweakers opzoekt is het een buitenlands model?? volgens philips is een /12 model een nederlands model??
Ziggo heeft dit type niet op de site vermeld als certificeert, kan dit een probleem opleveren?
Kun je voor deze prijs beter een FULL HD toestel kopen, of een "instap" UHD?
Is de philips lijn van 2015 aan te raden, of is een samsung (bijv LED TV UE40J6200) een betere keuze?

Graag jullie tips :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aangezien ik zelf nooit via CI+ kijk, zal ik me niet wagen aan uitspraken over of dit zal werken ja of nee. Wat beweerd BCC zelf; of ben je niet in de winkel zelf geweest?

Of je beter een full-hd kan kopen dan een budget-4k televisie... dat lijkt me een open deur intrappen. Daarnaast moet je jezelf afvragen wat überhaupt de meerwaarde van 4k zou zijn op het schermformaat waar je naar kijkt. Je moet op maximaal 1,5 meter van het scherm gaan zitten. Lijkt me niet reëel.

Of de Philips lijn aan te raden is. Tja, dat is ook grotendeels persoonlijk denk ik. Het merk heeft nog een redelijke schare fans dankzij Ambilight. Maar ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer ik een televisie-review heb gelezen waarin een model van dit merk sterk voor de dag kwam. Zelf zou ik eerder kiezen voor Panasonic of Sony. Daarna eventueel Samsung.

Ik heb even je topic titel aangepast; die was weinig concreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack82
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-09 22:31
Ja ik heb even met een verkoper van BCC gepraat, hij kon geen duidelijk antwoord geven, maar gaf aan er nog nooit een terug te hebben gekregen die niet werkte.

Oke, dus als ik dit zo lees zou TX-40CS630E van Panasonic een betere keuze zijn (momenteel 529 bij foka) met een 8,5 gewaardaard door tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

Ik zou een 40cx700 pakken, zag hem voor 649 in de pricewatch en heb je quadcore, firefox os en 4K 100hz native panel.

[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 20-11-2015 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-10 00:32
Mack82 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:50:
Ja ik heb even met een verkoper van BCC gepraat, hij kon geen duidelijk antwoord geven, maar gaf aan er nog nooit een terug te hebben gekregen die niet werkte.

Oke, dus als ik dit zo lees zou TX-40CS630E van Panasonic een betere keuze zijn (momenteel 529 bij foka) met een 8,5 gewaardaard door tweakers?
De 40CS630 is zeker een goede keuze, je zou ook nog naar de CX700 serie kunnen kijken die Bever noemt, deze heeft als voordeel tov de CS630 zoals genoemd een UHD paneel (hoewel het voordeel hiervan op 40 inch minimaal is), een groter kleurbereik, Firefox OS en een lagere input lag (alleen belangrijk als je ook wilt gamen op je TV).