Warning: Long Reply!
Als eerstens nog een vraag...
Wie heeft over mijn icoontje geklaagd dan, wie was/waren het, die zei/zeiden, dat mijn icoontje dutroux is?
Geplaatst door syserr - woensdag 20 juni 2001 10:32
--------------------------------------------------------------------------------
kerel, doe asjeblieft niet zo moeilijk en pak om de vrede te bewaren gewoon een ander icoontje en stop met het schrijven van dit soort mega "dont fuck with me" mails....
Tuurlijk, doe alsof het niks uitmaakt.
Totdat het jezelf overkomt.
Gewoon gezeik van jou, omdat jij je niet goed kunt indenken, hoe frustrerend het wel niet is om best vaak voor iemand of iets anders aangekeken te worden en nu is het voor de eerste keer dat iemand mijn uiterlijk met die van dutroux verward en me icoontjes door de moddereters laat verwijderen.
Ik denk, dat jij in mijn positie vast erger zou reageren en je om zo'n reactie, zoals jij die nu op me gaf, helemaal zult ergeren.
Maar ja, mijn rechten doen er toch niet toe, ik ben maar een freak, die vervolgd en uitgeroeid moet worden, he?!
Veel plezier met je mitrallieurs en flanmmewerpers.
Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 6098) - woensdag 20 juni 2001 10:36
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:29 schreef Barachem het volgende:
Want nu zien een aantal mensen in mij een kinderverkrachter(terwijl ik dat niet ben)
Nou niemand vindt JOU een kinderverkrachter/whatever alleen het feit dat je icoontjes foto's bevatten van Dutroux (ok ok, de gelijkenis hadden met) is mensen in het verkeerde keelgat geschoten.
Persoonlijk lijkt het me handig om een foto vanjezelf onder een andere 'hoek' te gebruiken zodat je er minder op lijkt want de foto die ik gezien heb leek idd redelijk goed.
Dat je op iemand lijkt kun je vrij weinig aan doen maar je zult er wel anderen mee 'uit lokken'.
Wat is als jij op ted bundy zou lijken, wat dan?
Moet je dan ook je fotos nergens laten zien, om geen reacties uit te lokken?
En wat is als je op straat loopt, een papieren zak over je kop met 2 kijkgaatjes?
Wat een gezwam, zo kun je wel meer foto's en icoontjes verbieden.
Ik heb geen foto's van dutroux, alleen van mezelf.
Waarom je icoontjes wegzijn is vrij logisch. "We" gingen ervan uit dat ze van Dutroux waren en ze zijn daarom (neem ik aan) weggehaald omdat je het zelf niet deed.
Tuurlijk, je zegt tegen iemand haal die fotos weg, want die ZIJN van dutroux anders doen wij dat, inplaats van eerst te vragen, of dat wel fotos van dutroux zijn en om bewijs daarvoor te vragen.

Guilty without questioning, BLA@!:(
Daarnaast had ik niet eens kans om te reageren, ik ben pas nu weer in staat te antwoorden, sinds de stilte na vrijdag, ik woon in emmen en studeer in groningen en internet in groningen.
Ik was effe 2 dagen langer in emmen, omdat ik uitsliep en geen zin had om naar groningen te gaan en daarom reageerde ik niet.
Ik heb ook nog een e-mail van een van de moddereters gekregen, dit is de inhoud:
From: "Kaj Schulten - Tweakers.net" <kaj@tweakers.net>
To: <n1002953@cpedu.rug.nl>
Subject: Je usericon op GoT
Date sent: Sat, 16 Jun 2001 12:44:19 +0200
hej Barachem,
Iemand attendeerde me op jouw usericon; een fotootje van Dutroux. Ik zou je willen vragen een ander icon te nemen angezien deze erg in strijd is met de goede smaak, niet in de laatste plaats om wat Dutroux op zijn geweten heeft.
Bij voorbaat dank,
Kaj Schulten - Tweakers.net
Forum Administrator
Aannames zonder bewijs dus en daarbij direct een veroordeling van mijn persoon, daarvan ben ik dus niet gediend.
Geplaatst door havana (HGA Netwerken - 2855) - woensdag 20 juni 2001 10:43
offtopic:
quote:
Groeten, Barachem.
Kun je hiermee kappen ? Je hebt hier al es eerder een waarschuwing voor gekregen. Thank you
Ok, omdat jij het bent.:P
Geplaatst door Tsjipmanz - woensdag 20 juni 2001 10:46
Heb het icon niet gezien, maar dan nog vind ik een Jij lijkt op Dutroux nogal een radicale opmerking.
Stel dat hij er echt op lijkt, moet ie dan maar n masker opzetten?
AMEN!
Ik kan zelf van me afbijten, maar wel bedankt.
Geplaatst door insoft - woensdag 20 juni 2001 10:52
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:46 schreef Tsjipmanz het volgende:
Heb het icon niet gezien, maar dan nog vind ik een Jij lijkt op Dutroux nogal een radicale opmerking.
Stel dat hij er echt op lijkt, moet ie dan maar n masker opzetten?
* insoft agrees
Ik zou het ook nogal pijnlijk vinden als mensen mij zo noemen.
Maar ik hoop dat de topic starter het ook begrijpt dat sommige mensen dat niet zien en er nare asosiaties aan hebben. En dus waarom zijn icoontje weghaald.
Ik kan me heus indenken, dat mensen zich storen aan een icoontje van dutroux, maar dat mag toch niet beteken, dat het recht van een individu, die niet opzettelijk op dutroux lijkt, op het laten zien van zijn gezicht geschonden mag worden, omdat er mensen zijn, die denken, dat het dutroux is.
En dat alleen voor die vermaledijde politieke correctheid.:(
Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 6098) - woensdag 20 juni 2001 10:55
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:46 schreef Tsjipmanz het volgende:
Jij lijkt op Dutroux
Dat is dus niet gezegt, ze zijn weggehaald omdat er gedacht werd dat het Dutroux was/is.
Denken is wel wat anders dan zijn.
Je kunt bv. denken, dat er kabouters onder de grond leven, maar de werkelijkheid is anders.
Zo zijn die icoontjes geen afbeeldingen van dutroux's gezicht, maar van mijn gezicht.
Geplaatst door insoft - woensdag 20 juni 2001 10:56
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:55 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Dat is dus niet gezegt, ze zijn weggehaald omdat er gedacht werd dat het Dutroux was/is.
Maar het kwam indirect wel op het zelfde neer.
Yup, daar het geen icoontjes zijn met afbeeldingen van dutroux's gezicht, maar wel van mij gezicht, kun en zul je concluderen, dat mijn en dutroux's gezicht op elkaar lijken(hoeveel? Dat hangt per persoon af)
Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 6098) - woensdag 20 juni 2001 10:58
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:56 schreef insoft het volgende:
Maar het kwam indirect wel op het zelfde neer.
Absoluut niet. Als we zijn icoontjes weghalen omdat ie op Dutroux LIJKT is dat iets heel anders als we ze weghalen omdat het Dutroux IS.
Als het 'lijkt' dan kan hij er zelf vrij weinig aan doen.
Als het hem 'is' heeft Barachem het doelbewust gedaan en dat zou ik in dat geval toch wel veel erger vinden.
Het probleem is gewoon, dat mijn gezicht op dat van dutroux lijkt en jullie in de waan waren, dat mijn icoontjes van dutroux waren.
Da's niet mijn fout, da's de fout van GOT met de 60*60 pixel icoontjes regel.
Dan kun je je vergissen.
Geplaatst door Tsjipmanz - woensdag 20 juni 2001 11:03
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 10:58 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Als het 'lijkt' dan kan hij er zelf vrij weinig aan doen.
Als het hem 'is' heeft Barachem het doelbewust gedaan en dat zou ik in dat geval toch wel veel erger vinden.
Dat ben ik ook met je eens, maar moet je zo iemand niet het voordeel van de twijfel geven?
Of in elk geval de kans geven dat hij een andere foto mailt waarop hij bewijst dat hij dat indeed is.
edit:
weggehaalde foto, op verzoek op te vragen
Als ik t goed heb is dit Barachem. Ik heb geen idee hoe Dutroux of Barachem's icon eruitziet maar dit kan wel uitsluitsel geven hoop ik
[Dit bericht is gewijzigd door Tsjipmanz op 20-06-2001 11:17]
AMEN!
Hier een foto van mij, was gebruikt voor een van me icoontjes.
http://fmf.fwn.rug.nl/~ledenadm/Fotos/0000000323.jpg
Ik heb hem nu geplaatst, dus geen gezever meer over het wel of niet mogen plaatsen, als je hem plaatsen wilt, dan doe dat gerust, maar niet om mij af te kraken a.u.b.
Geplaatst door Nielsz - woensdag 20 juni 2001 11:09
Als ik nu eens ff een foto van Hitler ga uploaden?
Of zal ik een foto van mij doen, en daar zo'n scheiding in mijn haar en een snorretje op maken.
Of misschien lijk ik wel heel erg veel op Hitler.
Hoe dan ook, door mijn hitlerplaatje zouden veel mensen over de zeik zijn.
Klopt, ik ook, maar jij gaat dan expres proberen te lijken op hitler, ik probeer niet te lijken op dutroux, dat zien andere mensen erin.
Als je nu gewoon je hoofd omdraait en een foto van je achterkant van je hoofd maakt, heb je
a) geen gezeik;
b) een cewl icon.
A)Wat, als ik me voorkant wil laten zien?
B)Wat is kewl?Bepaal jij dat?
Geplaatst door Tsjipmanz - woensdag 20 juni 2001 11:09
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:09 schreef Nielsz het volgende:
Als je nu gewoon je hoofd omdraait en een foto van je achterkant van je hoofd maakt, heb je
a) geen gezeik;
b) een cewl icon.
Ziet de achterkant van je hoofd er zo uit dan?
Ik heb een bug in mijnenveger op de achterkant van mn hoofd getatoeerd
LOL
Geplaatst door Nielsz - woensdag 20 juni 2001 11:12
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:09 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Ziet de achterkant van je hoofd er zo uit dan?
Ik heb een bug in mijnenveger op de achterkant van mn hoofd getatoeerd
Oh, nu zie ik het pas
Maar ik bedoel dus, dat je dan een origineel icon hebt.
Origineel?
Is mijn kop dan niet origineel?
In ieder geval is ie wel uniek.:P
Geplaatst door insoft - woensdag 20 juni 2001 11:14
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:03 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, maar moet je zo iemand niet het voordeel van de twijfel geven?
Of in elk geval de kans geven dat hij een andere foto mailt waarop hij bewijst dat hij dat indeed is.
[afbeelding]
Als ik t goed heb is dit Barachem. Ik heb geen idee hoe Dutroux of Barachem's icon eruitziet maar dit kan wel uitsluitsel geven hoop ik
Niet zo netjes ander mans foto's plaatsen. Heb je toestemming van Barachem?
Daar heb ik nu wel antwoord op gegeven.
Geplaatst door Dutchman! - woensdag 20 juni 2001 11:16
quote:
En nu blijkt dat dat niet zo is. Je kan moeilijk iemand op zijn uiterlijk gaan veroordelen, dan kan je net zo goed iemand die geel of zwart is gaan de-iconiseren.
AMEN!
Er blijkt gewoon niet gelemaal goed of zorvuldig gehandeld te zijn. Waarschijnlijk kwam er een user in SU met een opmerking over het icoon en heeft een mod die icoontjes gekilled zonder uberhaupt met Barachem contact op te nemen. Kan gebeuren. Maar, nu het toch anders blijkt te liggen, begin dan in hemelsnaam met "Sorrie dat we ze zo direct hebben verwijderd, maar [insert redenatie hier]", ipv "het is nou eenmaal zo punt"
Hadden ze dat direct gedaan, dan was ik nu niet zo met deze reactie bezig...

Maar geen sorry, ueberhaupt niets..., geen enkele reactie, triest en beangstigend tegelijktijdig.
Geplaatst door Tsjipmanz - woensdag 20 juni 2001 11:16
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:14 schreef insoft het volgende:
[..]
Nope, ik wil m wel weer weghalen hoor als het niet op prijs wordt gesteld, maar:
1) Hij staat gewoon op internet, dat weet Barachem zelf ook
2) Ik doe het om hem een hart onder de riem te steken
3) Hij post ook zn eigen foto als icoon, dus waarom zou hij het uberhaubt erg vinden?
Dan vind ik het geheel okee, bedankt

Geplaatst door Hyp Hyper - woensdag 20 juni 2001 11:21
quote:
[..]
Dan zou je je nu moeten verontschuldigen voor deze gigantische blunder!
Het zal je maar gebeuren dat je voor Dutroux uitgemaakt wordt!
Vol blijven houden dat die foto's niet kunnen, zou overigens geheel onzinnig zijn..
Ben je wel of niet een moddereter, Icestorm?
Maar ja, je klinkt er wel naar, aan je reacties af te lezen.
Geplaatst door asmoday - woensdag 20 juni 2001 11:23
Vreemd... Ik heb heel kort nadat dat topic in SU stond Havana en HlpDsk ge-icq'ed dat de persoon op die foto Barachem zelf was.
Werd al niet op gereageerd, maar is dus ook niets mee gedaan?
Heel erg vreemd, misschien heeft een moddereter wel een hekel aan mij...

Geplaatst door IceStorm (HGM Softe goederen - 6102) - woensdag 20 juni 2001 11:27
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:16 schreef Dutchman! het volgende:
Maar, nu het toch anders blijkt te liggen, begin dan in hemelsnaam met "Sorrie dat we ze zo direct hebben verwijderd, maar [insert redenatie hier]", ipv "het is nou eenmaal zo punt"
Sommige dingen wil je lezen
Ik zeg express geen sorry omdat ik geen idee heb wat er gebeurt is. Ik kan me idd het topic over Barachem herinneren maar ik weet voor de rest niet wie hem verwijdert heeft. Normaal gesproken heeft de betreffende persoon eerst een maitlje/waarschuwing/whatever gehad en als er niet gereageerd wordt dan pas wordt er zelf actie ondernomen. Aangezien ik geen reden zie waarom dat nu NIET gebeurt zou zijn ga ik geen verontschuldigingen aanbieden.
Jij bent er (zo het schijnt) niet verantwoordelijk voor, dus hoef je je (nog) niet te verontschuldigen.
wel wil ik weer benadrukken, dat ik van vrijdag tot aan vandaag niet kon reageren, omdat ik in emmen was.
Als iemand die draad in SU te pakken kan krijgen, graag (kan hem ook met onno niet vinden).
Wat raar en ook erg toevallig, dat die en ook geen enkele andere thread in SU te vinden is.
Geplaatst door Tsjipmanz - woensdag 20 juni 2001 11:33
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:27 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Als iemand die draad in SU te pakken kan krijgen, graag (kan hem ook met onno niet vinden).
Misschien issie tijdens de grote crash verloren gegaan.
Wanneer is het afgelopen met grote crashes?
Geplaatst door Hyp Hyper - woensdag 20 juni 2001 11:34
Ik vind het feit dat hij voor Dutroux wordt uigemaakt al genoeg reden voor een verontschuldiging.
Geheel losstaand van waarschuwing/reaktie en weet ik veel.
Doe eens jullie best...
De moddereters mogen beter hun best doen, want ik werd wel beschuldigd van het expres gebruiken van een dutroux icoontje.
Daarvoor wil ik wel verontschuldigingen van de betrokkenen...
Geplaatst door asmoday - woensdag 20 juni 2001 11:37
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:33 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
Misschien issie tijdens de grote crash verloren gegaan.
Nee die draad is van afgelopen zaterdag als ik het me goed herinner.
Ik kan em ook niet vinden alleen.
Barachem begint te denken aan grote duistere komplotten om hem het leven zuur te maken en hem het zwijgen op te leggen op GOT.
Geplaatst door Dutchman! - woensdag 20 juni 2001 11:51
volgens mij worden de afgesloten topics in SU om de zoveel tijd gedelete (waarom? geen idee). Bij een "show all topics" krijg je nm niet een enorme lijst slotjes te zien zoals je zou verwachten, maar slechts on-gesloten topics. Blijkbaar is het desbetreffende topic gedelete voordat de search van Onno een update heeft gedraait.
Zouden een of meer moddereters dit op hun geweten hebben, misschien samen met een of meerdere adjes?
Barachem's vermoedens worden steeds duidelijker.
Geplaatst door Tsjipmanz - woensdag 20 juni 2001 11:58
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:14 schreef insoft het volgende:
[..]
In jouw quote staat nog n link naar de foto. Misschien kan je die dan ook weghalen?
Welke link?
Geplaatst door insoft - woensdag 20 juni 2001 12:02
quote:
Op woensdag 20 juni 2001 11:58 schreef Tsjipmanz het volgende:
[..]
In jouw quote staat nog n link naar de foto. Misschien kan je die dan ook weghalen?
done
LOL
BLA@!