Advies nodig voor goede website voor pc problemen

Pagina: 1
Acties:

• nestorr
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05-2017
Hoe beste luitjes van tweakers,

Ik heb al enige tijd wat kleine probleempjes met mijn redelijk nieuwe pc. Ik vraag me alleen af of tweakers wel de juiste website is om dit soort vragen te stellen, want voor pc issues moet je hier volgens mij niet zijn. Ik heb namelijk tussen alle diverse onderwerpen die hier op het forum te lezen zijn, niet echt wat gevonden wat gerelateerd is aan pc probleem die ik heb. 8)7 Dit topic is ook niet echt het gene wat ik zoek(maar komt wel het dichtste bij). Welke website heeft een goed forum met een duidelijk overzicht aan pc problemen. Ik dank jullie alvast bij voorbaat. :) :)

Groetjes Nestor (The Noob)

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Wat is je probleem?

• nestorr
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05-2017
Hoi Awsom,

Mijn pc maakt sinds een maand een buzzing geluid. Dit komt voor bij YouTube filmpjes, VLC video en ook als ik gewoon muziek afspeel. Bij video's doet hij het soms ook in combinatie van minder dan een seconde het beeld vertragen met het buzzing geluid. Gemiddeld komt het ongeveer 4 keer tot 6 keer per dag voor. Als ik me computer intensief een paar uur gebruikt komt het soms wel 8 keer voor. Drivers zijn opnieuw geïnstalleerd. ...Nieuwe HDMI kabel gekocht...En zit er nu ernstig aan te denken Windows 10 van me pc af te pleuren..Dit probleem was namelijk niet van toepassing toen ik nog windows 7 had. de PC is nog geen 4 maanden oud dus daarom frustreer ik me alleen maar meer. Hier is trouwens een YouTube linkje met een voorbeeld van wat ik precies bedoel. Misschien kan jij mij nog inzichten geven en mijn troebele zicht helderder maken. YouTube: PC buzzing/ Lag while playing Audio/video

Thanks,

Nes

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je moet eerst proberen uit te vogelen waar het aan ligt en dan kan je in die subcategorie een nieuw topic aanmaken.

Je hebt ook andere fora, zoals http://pchelpforum.nl/ en http://www.helpmij.nl/forum/, maar die komen uiteindelijk op hetzelfde neer. In de hele was van topics zijn er subfora gemaakt, zodat je makkelijker je vraag kwijt kan en dat mensen met bovengemiddeld interesse ook sneller reageren :)

Overigens heb je nu eigenlijk ook weer je topic op de verkeerde plek :P

Misschien handig om ook even Het algemeen beleid en Forum FAQ door te lezen. Dat zou voor een relatief nieuwe gebruiker wel genoeg leidraad geven waar je je vraag kwijt kunt :)

HTH

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.