Ik heb gisteren een bericht gepost met de naam: systemroot\system32\config\SOFTWARE error. Dee gaf hij als het blauwe balkje bij het laden van windows op de éénalaatste was.
Ik had nl mijn HD eergisteren avond geinstalleerd. Gistermorgen gaf hij echter die fout.
Dus heb ik weer heel windows opnieuw geinstalleerd, + via servicepack + detonater 3/12 SBliveware 3.0 en de mouseware. Daarna liep hij bij het opstarten weer vast en gaf een andere fout. Wéér opnieuw geinstalleerd, computer elke keer een tijd uit na het installeren van drivers. deze keer NIET de mouseware geinstalleerd (logitech cordless)
Maar wel windows SP2, IE5.5, en de recommended updates.
Vanochtend zet ik mn comp aan, wa denk je:
dezelfde fout!! ik ken wel janken.
Kan dit nu komen door mijn nwe maxtor 20Gb 7200rpm HD? ik had daarvoor dezelfde, maar deze gaf ook constant errors. deze heb ik omgeruild voor degene die ik nu heb, en nu kan ik nog steeds niet opstarten na dat hij een nachtje uit is geweest. Ligt dit nu aan de hardware? met de 15Gb Maxtor 5400rpm HD die ervoor inzat heb ik dit probleem nooit gehad!
System specs:
AMD Athlon 800MHz @888, stukkie core vd af
Abit KT7-REET,
128Mb PC133 mem (getest met linux memtester; ok)
TNT2 videokaart
Compaq 10/100Mbit netwerkkaart
SBlive!
Maxtor 20Gb 7200prm
LG 52x CD-ROM
(pics zie website)
Met de 15Gb HD ipv de 2Gb, had ik nooit problemen, nu iedere dag!!
Ligt dit nu aan de HD, het geheugen, de processor of gewoon aan windows?
elk dag opnieuw installen = ook niet leuk meer...
Het valt me op dat het elke keer register fouten zijn die hij niet kan benaderen...
help me pleaze!!
Ik zit un 8er mn cellie 633 met een 12" scherm op 640x480... NIET leuk!!
daNpy
Ik had nl mijn HD eergisteren avond geinstalleerd. Gistermorgen gaf hij echter die fout.
Dus heb ik weer heel windows opnieuw geinstalleerd, + via servicepack + detonater 3/12 SBliveware 3.0 en de mouseware. Daarna liep hij bij het opstarten weer vast en gaf een andere fout. Wéér opnieuw geinstalleerd, computer elke keer een tijd uit na het installeren van drivers. deze keer NIET de mouseware geinstalleerd (logitech cordless)
Maar wel windows SP2, IE5.5, en de recommended updates.
Vanochtend zet ik mn comp aan, wa denk je:
dezelfde fout!! ik ken wel janken.
Kan dit nu komen door mijn nwe maxtor 20Gb 7200rpm HD? ik had daarvoor dezelfde, maar deze gaf ook constant errors. deze heb ik omgeruild voor degene die ik nu heb, en nu kan ik nog steeds niet opstarten na dat hij een nachtje uit is geweest. Ligt dit nu aan de hardware? met de 15Gb Maxtor 5400rpm HD die ervoor inzat heb ik dit probleem nooit gehad!
System specs:
AMD Athlon 800MHz @888, stukkie core vd af
Abit KT7-REET,
128Mb PC133 mem (getest met linux memtester; ok)
TNT2 videokaart
Compaq 10/100Mbit netwerkkaart
SBlive!
Maxtor 20Gb 7200prm
LG 52x CD-ROM
(pics zie website)
Met de 15Gb HD ipv de 2Gb, had ik nooit problemen, nu iedere dag!!
Ligt dit nu aan de HD, het geheugen, de processor of gewoon aan windows?
elk dag opnieuw installen = ook niet leuk meer...
Het valt me op dat het elke keer register fouten zijn die hij niet kan benaderen...
help me pleaze!!
Ik zit un 8er mn cellie 633 met een 12" scherm op 640x480... NIET leuk!!
daNpy