Al het water uit labyrint vaatwasser krijgen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:06
Omdat we binnenkort een nieuwe keuken verwachten is de oude intussen gesloopt. We hadden hier echter een vaatwasser van slechts enkele maanden oud in staan en willen deze nu verkopen. Het grote probleem is dat er echter een hele hoop water in het reservoir / labyrint aan de linkerzijde blijft zitten. Nu vind ik nergens hoe ik deze kan ledigen zonder het toestel te demonteren.
  • Ik heb al een reset uitgevoerd waarbij hij al het water dat in het toestel zit gaat wegpompen, maar dit ledigt de reservoir / labyrint van het toestel niet.
  • De handleiding spreekt enkel van de reset om de pomp te starten
  • Google en YouTube leveren mij enkel reparatie filmpjes op om er water in te krijgen en bieden dus ook geen soelaas
En op zijn kop zetten is ook geen strak plan, dat heb ik bij mijn vorige vaatwasser gedaan. Het reservoir was leeg maar toen zat de electronica onder het water 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120346

Normaal gesproken kan je het labyrint er gewoon vanaf halen, stukje opzij trekken en dan omhoog.
Wel eerst kijken of er niet stiekem een schroefje inzit (wat zelden voorkomt)

Ik zie dat je niet wilt demonteren. In dat geval is het onmogelijk ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 120346 op 18-11-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:14
Zolang de vaatwasser redelijk rechtop blijft staan blijft het water er gewoon in. Waarom wil je dit perse er uit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:06
Anoniem: 120346 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:28:
Ik zie dat je niet wilt demonteren. In dat geval is het onmogelijk ;)
Lap... :+ maar misschien overweeg ik het. Net gezien dat het met een 3-tal schroefjes en wat klemmen vast zit.
heggico schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:09:
Zolang de vaatwasser redelijk rechtop blijft staan blijft het water er gewoon in. Waarom wil je dit perse er uit hebben?
Dat maakt het verhuizen / verkopen van het toestel iets makkelijker. Maar ik zal maar aannemen dat de potentiële koper het toestel niet op zijn kant zal leggen om het te vervoeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Superflip op 18-11-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38
Die kan je altijd nog waarschuwen. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:14
Jup, gewoon zeggen dat ze hem recht moeten houden. En als jij het er al zo moeilijk uit krijgt zal het er ook niet zomaar uit lopen :+

Zolang hij rechtop vervoerd word kan er weinig gebeuren, ook al staat hij vol water.
Pagina: 1