SearchProtect Map in Program files: hoe komt die daar?

Pagina: 1
Acties:

• wyty1990
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-08 06:49
Van de één op andere dag stond deze map op de pc van mijn vriendin ook was er een programma toegevoegd aan software in configuratie scherm. Na een paar dagen kreeg ze foutmeldingen tijden het opstarten van Windows. Ook haar alienware controlcenter begon raar te doen, het beïnvloede de snelheid waarmee de fans draaide.

Dit heb ik opgelost door het programma te verwijderen via configuratie scherm en de map te verwijderen op de c schijf. Ook zijn er bestanden die ik verwijdert heb met adwcleaner. Er waren ook dingen opgenomen in de Windows task manager.

Wie kan mij vertellen wat de oorzaak hier van was?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:55

DarkSide

theres no place like ::1

Kan je zelf downloaden. Of komt volgens mij soms als "advies" bij andere downloads.
Altijd opletten als je iets aanklikt op het internet

http://zondervirus.nl/search-protect/

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 21:07

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Deze heb ik zo vaak mee zien komen met Freeware. "We recommend to install Search Protect!!" en dan alleen de mogelijkheid tot een default installen een custom install en geen zichtbare mogelijkheid om te weigeren. De truc is om op de custom install te klikken en dan te kiezen voor niet installeren.

Heel vriendelijk. Volgens mij zit hij tegenwoordig bij VLC en Deamontools ingebakken.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

"If it's free, you're the product" :X

Ik heb de typo uit de topictitel gehaald (pragram files) en het iets aangevuld met een vraag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)