Kan niet inloggen op netflix in Samsung TV smarthub app

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:40

MrDrako

nep ict'er

Topicstarter
Wist niet zeker waar ik dit topic moest starten, maar het lijkt specifiek een probleem van de TV te zijn, dus hier.

Heb bij netflix m'n email adres en wachtwoord gewijzigd om thuis te kunnen delen, en dat werkt op m'n PC, telefoon (android) en laptop prima.
Echter mijn samsung tv kan nu ineens niet meer inloggen. Die zegt dat mijn account niet zou bestaan?

Gaat om een samsung 32" UE32F6510 NL

Iemand enig idee? Kan er op google helemaal niks over vinden.

• SED
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 12:06

SED

Mm. jij komt al verder. Op mijn Samsung D serie klik ik netflix aan in de smartapp en dan ben ik weer terug in het startscherm. Wil niet eens starten.
Sta open voor ideetjes.

Copyright and left by SED...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:08
Neem even contact op met Samsung

Had gister ook een probleem, via chat (ook in de avond) kun je het probleem voorleggen.

Uitstekende service.

Ze loggen zaterdag op mijn Smart tv in om alles na te lopen.

super toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710351

hallo,

ik vroeg mij af of jullie probleem nu opgelost is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:40

MrDrako

nep ict'er

Topicstarter
Net samsung chat benaderd, de hulp daar kon mij helaas niet helpen, alles behalve het inloggen lukte, dus samen tot de conclusie gekomen dat ik netflix maar moest bellen, (wel erg fijn, die chat!).

Dus netflix gebeld, en kreeg een code door om in het hoofdmenu van de app een speciaal menu te openen, waar je 'hard' kan afmelden. Schijnbaar hing er wat in de app dat inloggen blokkeerde. Het werkt dus weer :)

Start de Netflix-app.
Voer met de pijltoetsen van de afstandsbediening deze reeks in:
omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, omhoog, omhoog, omhoog, omhoog
Selecteer Deactiveren of Opnieuw beginnen. (in mijn geval afmelden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bikevouwer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02-2024
Post is al oud dat weet ik maar de reset code hierboven was voor mij de oplossing om netflix op de samsung tv te kijken.
Mijn dank hiervoor
Pagina: 1