Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 15:54

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Goed toestel voor niet te veel

Wat is je budget?
[ii]Max 40 euro/maand + 100 euro eenmalig[/i]

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel browsen, YouTube af en toe, whatsapp, geen facebook, af en toe een spelletje.
Ik heb nu een bundel met 300 minuten/3gb bij T-mobile welke past bij mijn gebruik. Ik betaal nu 43 euro per maand (dat is inclusief 10 euro korting per maand) Ik ben sinds kort werkloos en wil geen hoge kosten maken nu maar ook geen 2 jarig abonnement nemen aangezien ik er vanuit ga dat mijn financiële situatie volgend jaar beter zal zijn. Mijn abbo loopt af over 4 weken en dan verlies ik mijn huidige korting.Op dit moment heb ik een lumia 820 die op begint te gaan. Ik wil terug naar Android dus geen wp meer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Honor 7/Huawei p8

Welke vragen heb je hier nog over?
De Honor 7 vind ik echt een mooi toestel en ziet erg compleet uit voor zijn prijsklasse. Wil ik deze dan zit ik op eenmalig 131 bij T-mobile en 42 euro per maand voor een jaar. Bij Vodafone kan ik nu via F&F een HuaweinP8 krijgen met 3gb en ingeperkt bellen voor maar 59,95 en 37 euro per maand voor 1 jaar. Dit lijkt mij een erg goede deal en ik denk dat ik hier best een jaartje plezier mee zou hebben. Ik kan echter de knoop niet doorhakken... Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Niemand suggesties? Tele2 bied nu ook erg voordelige bundels met onbeperkt bellen en 4GB i-net... Echter zou ik zo niet weten welk toestel een goede keus zou zijn om 2 jaar aan vast te zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Je vraag is moeilijk te beantwoorden, je begint met 40 per maand en 100 eenmalig, en vervolgens zijn je eigen keuzes allemaal duurder. Je gebruik lijkt niet zwaar te zijn, dus ik zou zeggen, bij Tele2, de Samsung S6 of LG G4, beide vlaggeschip toestellen, dus zeker nog een jaar software updates waarmee je zeker nog 3 jaar met de toestellen kan, en goede prijsen in de abonnementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik ben inmiddels voor de Huawei p8 gegaan via Vodafone F&F. Ik heb nu een contract voor een jaar afgesloten met onbeperkt bellen en 3gb internet voor 37 euronper maand. Eenmalig betaal ik 59 euro + 5:euro thuiskopieheffing en geen aansluitkosten. Lijkt mij dat ik zo een erg goede deal heb voor een 1 jarig contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Als je bij afsluiten van de deal er zelf tevreden over bent is de deal goed. Je kunt altijd terugkijken, had ik dit of dat, maar dat vergalt dan je leven. Nu zit je prima, en over een jaar kijk je wat dan weer de situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Jah idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Topic mag van mij op slot. Toestel heb ik reeds aangeschaft.
Pagina: 1