Passen al deze onderdelen bij elkaar (eventuele botternecks)

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• [QQ] Phoenix
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-01 15:48
Ik zou graag willen vragen of er enige botternecks in dit systeem zitten en waar ik eventueel geld kan besparen (de EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+ ga ik sowieso halen)
en eventuele suggesties voor de koeler en de hdd

EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB Superclocked+ ACX 2.0+(gpu)
i7 6700k / 4970k (cpu)
Kingston HyperX Fury red HX313C9FR/4 x 2 (ram)
FSP Raider 550W (voeding)
MSI B85-G43 Gaming (moederbord)
sharkoon t 28 (behuizing)
koeler : enige suggeties die bij het systeem passen (cpu word niet overgeclocked)
Sandisk Ultra II SSD 120GB
2tb ram : suggesties

• Paragon93
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je stelt een heel erg vage vraag.
Waar ga je het systeem voor gebruiken?
Welk budget heb je?
Welke resolutie scherm heb je?
Je hebt 1 type moederbord met 2 verschillende socket CPU's? als keuze?
Je zegt dat je de cpu niet gaat overclocken, waarom heb je dan gekozen voor een K-type cpu?
2tb ram>bedoel je hier 2tb hdd mee?
Welke games wil je gaan spelen? 2 grote games + windows zit tegenwoordig je 120gb ssd al prop vol, met dit budget is 240gb of 500gb ssd aan te raden
Wil je het systeem zelf in elkaar zetten of ergens later samenstellen en bouwen?

Trust me, I'm an engineer

• pr5
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-09-2023

pr5

Misschien kun je voor het overzicht het volgende stappenplan even volgen voor een mooi lijstje.

Handleiding Pricewatch

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Dit topic is gesloten.