Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• willem6
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-04-2020
Hallo,
Ik heb momenteel op mijn samsung S5 zo een veegpatoon staan, nu wil ik dat wegdoen, maar ik krijg het niet weg
Wat ik doe is, ik ga naar vergrendelscherm , dan zie ik bovenaan staan beveiligd met patroon, daar klik ik op patroon ingeven en dan kom ik in de keuze welke schermbeveiliging ik wil en patroon,pincode,wachtwoord en vingeafdruk staat vet gedrukt, maar vegen en geen staan licht gedrukt en met de tekst ' uitgeschakeld door beheerder,coderingbeleid ofopslag aanmeldingservice'

Weet iemand hoe ik het patroon kan wegdoen?
Thanks

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:40
Staat er een custom certificaat oid geïnstalleerd op je telefoon?
Of word deze beheerd door je werk (mbv een Exchange account)?

• willem6
Xudonax schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:39:
Staat er een custom certificaat oid geïnstalleerd op je telefoon?
Of word deze beheerd door je werk (mbv een Exchange account)?
Dat weet ik niet, hoe kan ik dat zien?Zeker niks met het werk.

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:40
Als je het niet weet dan lijkt het me sterk dat je een certificaat geïnstalleerd hebt. Ik zit het op mijn LG G3 even na te spelen, en ik zie dat ik bij mij ook niet meer voor None kan kiezen. Op welke Andoid versie zit je?

EDIT: Vanaf Android versie 5 moet je wat extra stappen doen zo te zien: http://android.stackexcha...lock-password-in-lollipop

[ Voor 29% gewijzigd door Xudonax op 17-11-2015 21:58 ]

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:10
Er zijn meerdere dingen die je kunt instellen, waardoor de optie om geen vergrendelingsscherm te hebben vervalt. Uit m'n hoofd zijn dit Exchange accounts (valt zo te zien ook Hotmail onder) maar ook VPN verbindingen.

Dus... Wat heb je allemaal ingesteld staan?

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Ik neem aan dat dit een prive toestel is en niet van je werk ofz.
Controleer of je telefoon opslag encrypted optie is ingesteld? Misschien is dat voldoende

Ik kan het volgende verkeerd hebben maar moet je niet eerst een PIN code instellen om opties zoals Smart Lock opties beschikbaar te maken? Dat moest ik ook doen op mijn prive toestel en tablet voordat ik een face unlock kon instellen.

update: wat ik bedoelde dat heet ADM (android device manager)
Op een Nederlands toestel heet dat Android apparaatbeheer. Wat ik bij een Asus tablet met android 4.2 deed was als volgt en daarna kon ik andere beveiligings maatregelen instellen zoals Face unlock en pin etc.

Setting -> security -> credential Storage -> Clear credentials
of...
Settings → Security → Device administrators,

[ Voor 71% gewijzigd door donderdraak op 17-11-2015 22:13 ]

• willem6
Wat moet ik dan juist controleren? Liefst stap voor stap, want ben een leek op dit gebied.
Thanks

• willem6
Niemand?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:43

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Er staan verschillende tips als je [google=uitgeschakeld door beheerder,coderingsbeleid of opslag aanmelding service]. Helpt dat?

Signatures zijn voor boomers.

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:01
Omdat het voor ons heel lastig achterhalen is waar dit door wordt veroorzaakt, is het misschien een idee om eens terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Je raakt hiermee wel al je gegevens op je toestel kwijt, dus zorg dat je al je telefoonnummers en foto's eerst opslaat. Voor jezelf even een afweging maken of het deze moeite waard is.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Veeg patroon?

Je kan of met vegen unlocken of met een patroon, staat het nu op vegen of heb je een patroon? Anyway..

Instellingen-> beveiliging en dan onderin de lijst staat aanmeldgegevens wissen, dan kan je alles weer kiezen. (wat nu grijs is) en weer instellen wat je wilt of pin of vegen/niks of patroon.

[ Voor 50% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-11-2015 21:48 ]

Pagina: 1