Na internationaal verhuisd te zijn, krijg ik eindelijk mijn geluidsinstallatie weer terug.
Helaas is mijn versterker Sony TA-AV590 (hoewel nog steeds erg goed!) verouderd en heeft geen HDMI of digitale ingangen.
Mijn tv Samsung ue40h7000 heeft helaas geen analoge tulp uitgangen, dus zie ik als enige optie daar de koptelefoon uitgang te gebruiken naar de tulp van de versterker toe.
Niet echt ideaal
Ik ben dus bang dat er niets anders op zit, dan een nieuwe 5.1 versterker aan te schaffen, die dus wel de HDMI aansluitingen heeft.
Nu is er zoveel keus, dat ik geen idee heb wat goed bij mijn speakers zou klinken.
Heeft iemand suggesties voor onder € 800.--?
Wat ik nu heb:
Solid solutions PB100 (actieve sub)
1x Mission center speaker 73C I
4x Mission 734 (vloermodellen)
Samsung ue40h7000 (smart tv)
Te vervangen:
Sony TA-AV590 (5.1 surround versterker)
Ik hoop dat iemand kan helpen
Helaas is mijn versterker Sony TA-AV590 (hoewel nog steeds erg goed!) verouderd en heeft geen HDMI of digitale ingangen.
Mijn tv Samsung ue40h7000 heeft helaas geen analoge tulp uitgangen, dus zie ik als enige optie daar de koptelefoon uitgang te gebruiken naar de tulp van de versterker toe.
Niet echt ideaal
Ik ben dus bang dat er niets anders op zit, dan een nieuwe 5.1 versterker aan te schaffen, die dus wel de HDMI aansluitingen heeft.
Nu is er zoveel keus, dat ik geen idee heb wat goed bij mijn speakers zou klinken.
Heeft iemand suggesties voor onder € 800.--?
Wat ik nu heb:
Solid solutions PB100 (actieve sub)
1x Mission center speaker 73C I
4x Mission 734 (vloermodellen)
Samsung ue40h7000 (smart tv)
Te vervangen:
Sony TA-AV590 (5.1 surround versterker)
Ik hoop dat iemand kan helpen