Toon posts:

Advies tv rond 500 euro.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Mijn eerste platte tv

Wat is je budget?
Rond de 500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als main screen in huis, ik wil mijn pc erop gebruiken, connectie met smartphone, soms gamen, soms filmpje.

Wat heb je zelf al gevonden?
Wel gekeken maar kom niet door het bos heen, vandaar dat ik een paar goede suggesties wil die ik daarna evt irl ga bekijken. Ik heb eerst veel naar tweedehands aanbod gekeken, als er nog tips zijn welke modellen ik daar zou kunnen scoren binnen mijn budget, graag.

Welke vragen heb je hier nog over?
Als ik het goed begrepen heb is smart tv overbodig wanneer je een pc of chromecast aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kijk eens in de pricewatch, wat je daar vind?

http://tweakers.net/categ...O6zIPg_RUn7VRyZ_gSHgFLKGw

Alle TV's (welke in de PW staan) met een max van 500 euro, beginnend bij 40" en welke WiFi hebben (wel zo makkelijk als je ermee wil verbinden).

[ Voor 35% gewijzigd door Famous op 17-11-2015 19:33 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wifi, doet een chromecast stick dat niet ook? Tuurlijk wifi ingebouwd is handig maar dan betaal je meestal ook voor smart tv functies. Ik weet niet waarmee ik beter uit zou komen.
Ja ik heb bij de pricewatch gekeken, gefilterd, maar nog steeds zoveel opties. Toen dacht ik laat ik het vragen en hopelijk een reactie krijgen van een ervaren persoon die me een heel eind op weg helpt..

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens whathifi.com is de panasonic tx-40cs520 de beste tv rond de 500€. Welke tv's vinden jullie even goed of beter voor dat geld?
Ik kwam een tweedehands 50 inch panasonic plasma tegen voor 300, de tx-p50g20. Die met chromecast 2 voor 350 of een huidige budgettopper?