Hey, mijn naam is Justin, ik wil binnenkort mijn eerste game pc gaan bouwen en ik dacht vraag hier eens voor advies. Ik hoop dat ik het juiste topic heb gekozen, excuses als ik verkeerd zit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor gamen en wat editting, qua spellen speel ik vaak de nieuwere spellen zoals gta V en battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is €750, de richtprijs is zon €700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een PC'tje samengesteld, mijn vraag is eigenlijk of dit een goede combinatie is en of het allemaal wel zou passen.
Wenslijst: gallery: JustinT
(Hier zit niet de SSD en Koeler bij. WEL alle prijzen)
Case - Cooler Master K38
CPU - intel i5 4460 3,2 GHz -
Motherboard - MSI Z97 PC Mate
Memory- Kingston HyperX FURY Blue 8GB - PC3-12800 - DIMM
HDD- Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
GPU: GTX 960 2gb
Power supply : Cooler Master GM G450M
Processor koeling: Coolermaster Hyper TX3 Evo (GRATIS)
ssd: crucial 60gb (GRATIS. Wil ik graag gebruiken voor alleen het besturingssysteem)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een GTX 960 meer dan genoeg is, voor editing is voor mij 8gb ook wel genoeg (in de toekomst misschien een upgrade naar 16).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur voor merken. Alleen de grafische kaart graag nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mid-tower case met blauwe leds is mijn enigste eis/wens.
Ga je overklokken?
Ik ben (nog) niet van plan om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Zoals ik eerder al eigenlijk zei, ik wil graag weten of de genoemde componenten een goed combinatie zijn en of het wel in de case past. Als jullie anderen ideeën/suggesties/tips hebben dan hoor ik dat graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem gaat voornamelijk gebruikt worden voor gamen en wat editting, qua spellen speel ik vaak de nieuwere spellen zoals gta V en battlefield.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is €750, de richtprijs is zon €700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf al een PC'tje samengesteld, mijn vraag is eigenlijk of dit een goede combinatie is en of het allemaal wel zou passen.
Wenslijst: gallery: JustinT
(Hier zit niet de SSD en Koeler bij. WEL alle prijzen)
Case - Cooler Master K38
CPU - intel i5 4460 3,2 GHz -
Motherboard - MSI Z97 PC Mate
Memory- Kingston HyperX FURY Blue 8GB - PC3-12800 - DIMM
HDD- Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
GPU: GTX 960 2gb
Power supply : Cooler Master GM G450M
Processor koeling: Coolermaster Hyper TX3 Evo (GRATIS)
ssd: crucial 60gb (GRATIS. Wil ik graag gebruiken voor alleen het besturingssysteem)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat een GTX 960 meer dan genoeg is, voor editing is voor mij 8gb ook wel genoeg (in de toekomst misschien een upgrade naar 16).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur voor merken. Alleen de grafische kaart graag nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mid-tower case met blauwe leds is mijn enigste eis/wens.
Ga je overklokken?
Ik ben (nog) niet van plan om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Zoals ik eerder al eigenlijk zei, ik wil graag weten of de genoemde componenten een goed combinatie zijn en of het wel in de case past. Als jullie anderen ideeën/suggesties/tips hebben dan hoor ik dat graag.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2015 20:36 ]