Ik heb een in de box celeron 566 op 870 mhz op 1,8 V stabiel met golden orb en de standaart pasta die daarop zat. temp van golden orb is 33 graden max. Als ik cpu op 950 zet (8,5x112) dan loopt ie vast bij t opstarten van windoos. Ook als ik hem op 1,9V zet. Wat is hier do bottelnek ? kan t geheugen (a merk pc100 128 mb) het niet aan ? Dat geheugen is trouwens al wel 1,5 jaar oud hoor of kan mijn bx chipset t niet aan ? ik heb een aopen ax6b mobo
Waarom gaat mijne niet hoger dan 637Mhz??? (voltage staat wel op 1,5). Ik heb een nieuwe coverter en golden orb bij de oc-shop besteld, maar daar wacht ik al 2 weken op.
Ik denk dat je al blij moet zijn als je de 870 kan halen...
Ik denk dat je al blij moet zijn als je de 870 kan halen...
Y'24
Let wel je koopt een processor op 566mhz. Daar betaal je dan ook voor. Je krijgt geen garantie dat ie op een hogere snelheid loopt, wees blij met die paar mhz'jes er bij.
okok die celly gaat vaak naar 850 en verder maar toch...
okok die celly gaat vaak naar 850 en verder maar toch...
I’m not like the OTTERS
Tsja..that's life
Life is hard and then you die.
Mijn 566 gaat niet harder dan 707.
Waarom gaat mijn auto niet sneller dan 185, ik wil er 300 mee.
Life is hard and then you die.
Mijn 566 gaat niet harder dan 707.
Waarom gaat mijn auto niet sneller dan 185, ik wil er 300 mee.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Hehe lol... neen je moet je cpu ook gewoon op 1,8 V zetten.. dan pas krijg je m op de 850 en 870. Nee wat mij opvalt is dat heel veel celeron 566's harder dan 870 kunnen. volgens mij kan mijn cpu dat ook wel maar zit ik met het geheugen ofzo. Mijn vorige celeron (300A) dee 103 ook en bij 112 mhz kreeg ik dezelfde problemen. Daarom vraag ik mij af hoe ver pc100 geheugen meestal kan....
Vrijwel iedere celeron 566 krijg je op 850 hoor.. normale koeling 1,7 of 1,8 V
Vrijwel iedere celeron 566 krijg je op 850 hoor.. normale koeling 1,7 of 1,8 V
Ja, waarom wil mijn athlon 600 niet verder dan 650 !? MET FGD !
(kijk, da's pas frustrerend
)
(kijk, da's pas frustrerend
Verwijderd
Ik heb een cel.566@850 en die wil niet hoger dan 850 , ik heb de spanning zelfs opgevoerd naar 2,0 volt.
Ik heb een Golden Orb en mijn memorybus is apart instelbaar.
Sommige gaan gewoon niet verder.
En aan burning in , waag ik me niet.
Ik denk namelijk dat het voltage de bottleneck is. Als je bij 1.9 je maximale fsb uitprobeert is dat gewoon je max.
Ik ga nog wel probeeren of het lukt als ik de processor wat koeler kan laten draaien bij 1.9 a 2.0 volt , met zelfgebouwde waterkoeling.
R12
Ik heb een Golden Orb en mijn memorybus is apart instelbaar.
Sommige gaan gewoon niet verder.
En aan burning in , waag ik me niet.
Ik denk namelijk dat het voltage de bottleneck is. Als je bij 1.9 je maximale fsb uitprobeert is dat gewoon je max.
Ik ga nog wel probeeren of het lukt als ik de processor wat koeler kan laten draaien bij 1.9 a 2.0 volt , met zelfgebouwde waterkoeling.
R12
Pagina: 1